ورود دادگستری به تجمع بلوار چمران شیراز

ورود دادگستری به تجمع بلوار چمران شیراز

در پی انتشار ویدئو هنجار شکنی جمعی از اسکیت سواران در شیراز رئیس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

کد خبر : ۱۰۸۰۹۴
بازدید : ۱۰۱۵

ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش‌های شهری برگزار شد که طی آن شمار قابل توجهی از بانوان، نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آن‌ها با لباس غیرمتعارف در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی دادگستری کل استان فارس اعلام کرد: عوامل اصلی برگزاری تجمع هنجار شکن بلوار چمران شیراز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

در پی انتشار ویدئو هنجار شکنی جمعی از اسکیت سواران در شیراز رئیس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختار شکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه دار می‌کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.

تصاویر منتشر شده از روز تجمع

سید مصطفی بحرینی افزود: پنج نفر از عوامل اصلی پس از شناسایی بازداشت شدند.

ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش‌های شهری برگزار شد که طی آن شمار قابل توجهی از بانوان، نوجوان و جوان شرکت‌کننده در این برنامه حضور داشتند.

بلوار شهید چمران یکی از مهم‌ترین بلوار شهر شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غرب شهر قرار دارد و این بلوار مانند یک کمربندی غرب شهر یعنی پل معالی‌آباد را به شمال شهر یعنی تقاطع غیر همسطح دانشجو متصل می‌کند. طبیعت زیبا و هوای دلپذیر این بلوار، آن را به محلی برای پیاده‌روی و گذران اوقات فراغت تبدیل کرده است.

در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده است که تاکنون، واکنشی به این رخداد نداشته‌اند.

اطلاعیه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید