قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۳ مردادماه با ۰.۳۳ درصد افزایش نرخ به ۲۴,۵۸۳ دلار معادل ۷۴۹,۹۴۱,۲۸۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۵۲۳
بازدید : ۴۷۵

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۴ هزار دلار قرار دارد و نوسان کمی را تجربه کرده است. امروز ۲۳ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۳۳ درصد به ۲۴,۵۸۳ دلار معادل ۷۴۹,۹۴۱,۲۸۹ تومان رسید.

بازدهی هفتگی بیت کوین هم به بیش از ۵.۵ درصد رسیده و عملکرد نسبتا خوبی محسوب می‌شود. بیت کوین با ارزش بازار ۴۶۹ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۹ میلیارد دلار معامله شده است.

به گزارش فرادید؛ به خاطر افت اخیر بازار ارز‌های دیجیتال، درآمد استخراج بیت کوین هم بسیار کاهش یافته بود، اما اخیرا به دلیل رشد قیمتی که بیت کوین داشته، درآمد استخراج این ارز در یک ماه نزدیک به ۶۹ درصد افزایش یافته که رقم قابل توجهی است.

با توجه به قیمت فعلی ۲۴،۴۵۸ دلاری، بیت کوین در حال حاضر بالاتر از قیمت واقعی ۲۱,۷۷۳ دلاری و قیمت واقعی بلند مدت (LTH Realized Price) که ۲۲،۷۲۲ دلار است معامله می‌شود. این نشان‌دهنده میانگین ارزش عرضه بیت کوین در آخرین تراکنش‌های زنجیره‌ای است.

سطح ۲۲،۴۰۰ دلار نیز بسیار مهم است، زیرا به ۲۰۰ WMA (۲۲,۸۷۷ دلار) نزدیک است، که طبق گفته گلس‌نود، از لحاظ تاریخی شاخصی برای شکل گیری کف‌های بیت کوین بوده است.

به گفته Jurrien Timmer از Fidelity، «بیت کوین در حال تلاش برای تشکیل بیس دیگری است و این خوب به نظر می‌رسد».

قیمت بیت کوین در حال افزایش است و آن را به مرز ۲۵,۰۰۰ دلار نزدیک می‌کند، اما همچنان تحت تاثیر شاخص‌های کلان بلندمدت قرار دارد و نشان می‌دهد که ممکن است برای ایجاد یک بیس محکم به زمان بیشتری نیاز باشد.

بر اساس گزارش گلس‌نود، در طول زمان برخی میانگین‌های متحرک ساده پیوستگی قیمت بیت‌کوین را نشان داده‌اند. ۲۰۰ WMA (میانگین متحرک هفتگی)، که در حال حاضر در ۲۲,۸۷۷ دلار قرار دارد، در طول تاریخ به عنوان نشانه‌ای از شروع ساخت یک کف عمل کرده است. ۲۰۰ DMA (میانگین متحرک روزانه) نیز تقریباً در ۳۳,۰۰۰ دلار است.

تحلیلگران سنتیمنت بازار رمزارز نیز انتظار دارند تا شاخص ترس و طمع نیز در چند روز آینده به بالای ۵۰ واحد برسد. باید دید شرایط روانی بازار همچنان به نفع گاو‌های بازار رمزارز باقی می‌ماند.

پس از مواجه شدن با موانع بالای ۲۴,۲۰۰ دلار، قیمت بیت کوین کمی کاهش یافت و پس از آن شروع به صعود به بالای سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار کرد. در روند صعودی، خرس‌ها در نزدیکی سطح ۲۴,۲۰۰ دلار فعال بودند، اما قیمت از این سطح عبور پیدا کرد.

مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۴,۵۰۰ دلار بود که در حال حاضر قیمت بالای این سطح معامله می‌شود. اگر قیمت بالای سطح گفته شده باقی بماند و خود را تثبیت کند. ممکن است حرکت صعودی قوی‌تری را در پیش داشته باشیم.

در جنبه نزولی بیت‌کوین، قیمت حمایت ۲۳,۶۵۰ دلار همچنان پابرجاست. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳,۵۰۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند نزول را افزایش دهد. در این صورت ممکن است قیمت تا ۲۳,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید