(ویدئو) تلاش حیرت انگیز کبرای غول پیکر برای شکار بزمجه

(ویدئو) تلاش حیرت انگیز کبرای غول پیکر برای شکار بزمجه

یک بزمجه که در دام مهلک یک مار کبرای عظیم الجثه گیر افتاده بود در نهایت زیر آرواره و سم مرگبار این خزنده جان باخت.

کد خبر : ۱۱۸۶۵۸
بازدید : ۱۴۷۷۷

فرادید | مار کبرای خرطومی یک مار تهاجمی است و به شدت عصبی است و به عنوان بسیار خطرناک طبقه بندی می‌شود. آن‌ها عمدتاً شب‌گرد هستند، اما همانطور که هلن یانگ کشف کرد اغلب در طول روز هم ظاهر می‌شوند.

به گزارش فرادید؛ هلن می‌گوید: در یک سفر انفرادی به پارک ملی کروگر رفته بودم. با باز شدن دروازه ها، کمپ شینگ ویدزی را ترک کردم و به سمت لتابا حرکت کردم. نه چندان دور از جاده، از دور به شکل بسیار عجیبی برخوردم که نمی‌توانستم بفهمم چیست. به آرامی نزدیک شدم و از یافتن یک مار کبرای بزرگ شگفت زده شدم که سعی دارد با یک بزمجه را شکار کند.

بزمجه در حالی که مار را به سمت جاده می‌کشاند قدرت بسیار زیادی از خود نشان داد. من نمی‌خواستم ماشینم را حرکت دهم. با گذشت زمان می‌توانستم ببینم که بزمجه در حال ضعیف شدن است. در گردنش زخم‌های گزش واضحی داشت و با سم پوشیده شده بود.

با وجود این، به طرز باورنکردنی، بزمجه توانست چند بار از آرواره‌های مار بگریزد و به سرعت از مهلکه خارج شود. متاسفانه مار دوباره آن را گرفت. این جدال برای مدتی ادامه یافت و بزمجه در نهایت از حرکت ایستاد.

در پایان یک ماشین با سرعت از کنار مار گذشت که مار را ترساند و بزمجه را رها کرد. مدت زیادی با بزمجه ماندم تا ببینم بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد. این خزنده در جاده بی حرکت ماند. من گمان می‌کنم که جانش را از دست داده بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید