(ویدئو) آخرین حمام گراز نگون بخت پیش از مرگ دلخراش اش

(ویدئو) آخرین حمام گراز نگون بخت پیش از مرگ دلخراش اش

گروهی از سگ های وحشی با حمله به یک گراز که برای آبتنی وارد آب شده بود این حیوان بخت برگشته را به شکل فجیعی کشتند.

کد خبر : ۱۱۸۸۲۵
بازدید : ۱۷۶۳۹

فرادید | این گراز فکر می‌کرد می‌تواند در این حوضچه حمام آرامش‌بخشی داشته باشد، اما توسط سگ‌های وحشی شکار شد.

به گزارش فرادید؛ رودی ونتر راهنمای سافاری که این رویداد را در پارک ملی کروگر از نزدیک مشاهده کرده گفت: شنیده بودم که گله سگ‌های وحشی در مقابل چاله آب استراحت می‌کردند و به مهمانانم پیشنهاد کردم که بعدازظهر را با گله بگذرانیم و امیدوار باشیم که فعال شوند و به شکار بروند.

هوا خیلی گرم بود و دو گراز زگیل‌دار برای نوشیدن به چاله آب نزدیک شدند. آن وقت بود که سگ‌های وحشی متوجه حضور آن‌ها شدند و منتظر بودند تا نزدیک‌تر شوند. می‌توانستم ببینم یکی از آن‌ها بسیار کوچک‌تر است و پیش‌بینی می‌کردم که سگ‌های وحشی به دنبال او بروند، زیرا شکار گراز کوچکتر برای آن‌ها آسان‌تر است. ساکت نشسته بودیم و نگاه می‌کردیم که گراز‌ها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

یکی از گراز‌ها وارد آب شد و سپس متوجه سگ‌های وحشی شد، اما خیلی دیر شده بود و سگ‌های وحشی از جا پریدند و گراز جوان را احاطه کردند و اجازه دادند تا گراز بزرگتر فرار کند. سگ‌های وحشی او را از آب بیرون کشیدند و زنده زنده خوردند.

این مادرِ طبیعت در واقعی‌ترین شکلش بود که در مقابل ما بازی می‌کرد. چیزی که ما هر روز شاهد آن نیستیم و با این حال دایره کامل طبیعت را تشکیل می‌دهد. تماشای چنین منظره‌ای می‌تواند بسیار سخت باشد، به خصوص برای کسانی که به کشتار حساس هستند.

به عنوان یک راهنما، من خوش شانس هستم که زمان زیادی را در طبیعت می‌گذرانم و قبلاً این مشاهدات را تجربه کرده ام.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید