(ویدئو) یوزپلنگ‌ها و کفتار‌ها ایمپالای نگون‌بخت را زنده زنده خورند!

(ویدئو) یوزپلنگ‌ها و کفتار‌ها ایمپالای نگون‌بخت را زنده زنده خورند!

یک ایمپالای نگون‌بخت که توسط دو یوزپلنگ شکار شده بود کمی بعد به دست کفتارها افتاد و زنده زنده خورده شد.

کد خبر : ۱۱۹۴۹۰
بازدید : ۲۹۹۱۲۹

فرادید | گاهی اوقات، طبیعت برای افراد ضعیف نیست. همه چیز می‌تواند بسیار بی رحمانه به نظر برسد که چگونه شکارچیان طعمه خود را می‌خورند، اما طبیعت، طبیعت است و احساسات ندارد. حیوانات باید زنده بمانند و در این ویدئو که یوزپلنگ‌ها و کفتار‌ها یک ایمپالا را زنده زنده می‌خورند نمونه‌ای از همین واقعیت است.

به گزارش فرادید؛ آلیستر لیونر، این منظره باورنکردنی را فیلمبرداری کرد. وی می‌گوید: من با مهمانانم در حال رانندگی بیرون رفتم و با یک پلنگ ماده در یک مکان نشسته بودیم که صدای یک گله ایمپالا را شنیدیم.

در جهت زنگ خطر که حدود ۵۰۰ متر با پلنگ فاصله داشت حرکت کردیم. ما دو یوزپلنگ در حال تماشای ایمپالا پیدا کردیم. ناگهان هر دو شروع به تعقیب یک ایمپالا برای حدود ۲۰۰ متر کردند و موفق شدند آن را بگیرند! در حالی که یوزپلنگ سعی کرد ایمپالا را بکشد، یوز دیگر شروع به خوردن آن کرد. لحظاتی بعد چهار کفتار آمدند و ایمپالا را دزدیدند و در حالی که هنوز زنده بود شروع به خوردن آن کردند.

این یک تجربه اکشن و هیجان‌انگیز بود. اگرچه تماشای زنده خورده شدن ایمپالا دشوار است، اما یک بار در طول زندگی ما نمی‌توانستیم چشمان خود را از آن جدا کنیم. در پایان، کفتار‌ها پیروز شدند و هیچ نشانی از ایمپالا و یوزپلنگ وجود نداشت.

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید