(ویدئو) مار آناکوندا پس از بلعیدن طعمه‌اش گیر افتاد

(ویدئو) مار آناکوندا پس از بلعیدن طعمه‌اش گیر افتاد

گمان می‌رود که این مار بزرگ به دلیل شکم چاقش پس از بلعیدن طعمه‌اش در شاخه‌های کنار رودخانه به دام افتاده است.

کد خبر : ۱۲۴۱۳۵
بازدید : ۱۵۵۹۷

یک مار آناکوندا پس از بلعیدن یک حیوان و گیر افتادن در شاخه‌های کنار رودخانه نجات یافت. فیلم منتشر شده نشان می‌دهد که چگونه یک افسر محیط زیست برزیل (PMA) از بیل استفاده می‌کند تا آناکوندای پنج متری (۱۶.۴ فوت) را از شاخه‌های کنار رودخانه ایگواتمی آزاد کند.

این حادثه در بخشی از رودخانه در منطقه موندو نوو در ایالت ماتو گروسو دو سول برزیل رخ داد.

گمان می‌رود که این مار بزرگ به دلیل شکم چاقش پس از بلعیدن طعمه‌اش در شاخه‌های کنار رودخانه به دام افتاده است. پس از آزاد شدن، آناکوندا به دلیل طعمه بزرگ، قادر به رفتن به زیر آب نبود.

افسران گفتند زمانی که در حال گشت زنی در منطقه برای صید بی رویه غیرقانونی بودند، آناکوندا را به طور تصادفی پیدا کردند.

مشخص نیست که آناکوندا چه حیوانی را خورده است، اما در موردی مشابه مدتی پیش، یک آناکوندا یک کَپی‌بارا، بزرگترین جونده زنده را بلعیده بود.

کارشناسان توصیه می‌کنند که انسان‌ها فاصله خود را از آناکوندا‌ها حفظ کنند، به ویژه پس از صرف غذا، زیرا حضور انسان می‌تواند بر مار‌های بزرگ استرس وارد کند.

مشخص نیست که کدام یک از چهار گونه آناکوندا در این ویدئو دیده می‌شود. با این حال، از ظاهر خزنده، به نظر می‌رسد که آناکوندای سبز رنگ (Eunectes murinus) باشد.

آناکوندای سبز سنگین‌ترین و در میان طولانی‌ترین گونه مار‌های موجود حیات وحش است. وزن آن تا ۷۰ کیلوگرم و طول آن به ۵ونیم متر می‌رسد.

۳
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید