نمایشگاه خودرو بوسان 2018 از نمای نزدیک
به غیر از کیا، هیوندای و سانگ یانگ که سازندگان بومی این کشور هستند برندهایی از قبیل شورولت، مرسدس بنز، ولوو، کادیلاک، تویوتا، مینی کوپر، ب.ام.و، جگوار، آئودی، لکسوس، مازراتی، نیسان، پورشه، گروه فیات کریسلر و کنسرسیوم پژوسیتروئن از جمله میهمانان اصلی نمایشگاه خودرو بوسان 2018 هستند.
کد خبر :
۵۸۱۸۲
بازدید :
۴۹۴۰
فرادید | کره جنوبی از زمان رشد و توسعه یکباره برندهای مشهورش در حوزه تولید خودرو به یکی از مهمترین مناطق جهان در زمینه معرفی و عرضه تکنولوژیهای جدید خودرویی تبدیل شده است. بازار نسبتا بزرگ مصرف در کنار سطح بالای تکنولوژی ساخت قطعات و کالاها باعث شده تا این کشور از مزیت بالایی در زمینه تولید خودرو برخوردار گردد.
به گزارش فرادید، نمایشگاه خودرو بوسان 2018 با گرد هم آوردن شمار زیادی از برندهای مهم صنعت خودرو امسال توانسته خود را به عنوان یکی از کانونهای مهم زایش ایدههای جدید مطرح نماید. شعار نمایشگاه امسال بوسان «ماورای خلاقیت، به سوی آینده» بود که نشان از عزم کرهایها برای افزایش هرچه بیشتر سطح تکنولوژی در محصولات تولیدی صنعت خودرو این کشور دارد.
به غیر از کیا، هیوندای و سانگ یانگ که سازندگان بومی این کشور هستند برندهایی از قبیل شورولت، مرسدس بنز، ولوو، کادیلاک، تویوتا، مینی کوپر، ب.ام.و، جگوار، آئودی، لکسوس، مازراتی، نیسان، پورشه، گروه فیات کریسلر و کنسرسیوم پژوسیتروئن از جمله میهمانان اصلی این نمایشگاه هستند که با معرفی جدیدترین محصولات خود تلاش کردهاند سهمی مناسب را از بازار خودرو کره جنوبی که سالانه پذیرای بیش از 1 میلیون خودرو جدید است کسب کنند.
به جز محصولات سری ای کیو مرسدس بنز که با زبان طراحی متفاوت و موتور الکتریکی قرار است تا سال 2020 به بازار معرفی شوند، هیوندای با شاسیبلندکانسپت گرند مستر در کنار نیسان که با خودرو برقی بلید گلایدر به نمایشگاه آمده، مهمترین اتفاقات اتوشو بوسان 2018 را رقم زدهاند.
جالب است بدانید که بازدید از نمایشگاه بوسان همانند بسیاری از نمایشگاههای خودرو دیگر مجانی نبوده و بسته به سن و شغلی که دارید بهای ورودی این رویداد بین 3 تا 5 هزار تومان (6 تا 10 هزار وون) است. این نمایشگاه تا اواسط هفته جاری در بوسان کره جنوبی ادامه دارد. اینجا در یک آلبوم تصویری میتوانید از نمای نزدیک با جزئیات نمایشگاه خودرو بوسان 2018 آشنا شوید.
به گزارش فرادید، نمایشگاه خودرو بوسان 2018 با گرد هم آوردن شمار زیادی از برندهای مهم صنعت خودرو امسال توانسته خود را به عنوان یکی از کانونهای مهم زایش ایدههای جدید مطرح نماید. شعار نمایشگاه امسال بوسان «ماورای خلاقیت، به سوی آینده» بود که نشان از عزم کرهایها برای افزایش هرچه بیشتر سطح تکنولوژی در محصولات تولیدی صنعت خودرو این کشور دارد.
به غیر از کیا، هیوندای و سانگ یانگ که سازندگان بومی این کشور هستند برندهایی از قبیل شورولت، مرسدس بنز، ولوو، کادیلاک، تویوتا، مینی کوپر، ب.ام.و، جگوار، آئودی، لکسوس، مازراتی، نیسان، پورشه، گروه فیات کریسلر و کنسرسیوم پژوسیتروئن از جمله میهمانان اصلی این نمایشگاه هستند که با معرفی جدیدترین محصولات خود تلاش کردهاند سهمی مناسب را از بازار خودرو کره جنوبی که سالانه پذیرای بیش از 1 میلیون خودرو جدید است کسب کنند.
به جز محصولات سری ای کیو مرسدس بنز که با زبان طراحی متفاوت و موتور الکتریکی قرار است تا سال 2020 به بازار معرفی شوند، هیوندای با شاسیبلندکانسپت گرند مستر در کنار نیسان که با خودرو برقی بلید گلایدر به نمایشگاه آمده، مهمترین اتفاقات اتوشو بوسان 2018 را رقم زدهاند.
جالب است بدانید که بازدید از نمایشگاه بوسان همانند بسیاری از نمایشگاههای خودرو دیگر مجانی نبوده و بسته به سن و شغلی که دارید بهای ورودی این رویداد بین 3 تا 5 هزار تومان (6 تا 10 هزار وون) است. این نمایشگاه تا اواسط هفته جاری در بوسان کره جنوبی ادامه دارد. اینجا در یک آلبوم تصویری میتوانید از نمای نزدیک با جزئیات نمایشگاه خودرو بوسان 2018 آشنا شوید.
۰