کودک ربوده شده از ترس مرد

در بررسی‌های صورت گرفته روی جسد هیچ‌گونه اثری از آزار و اذیت یا خفگی مشاهده نشده است و به نظر می‌رسد کودک با توجه به مشکل قلبی که داشته از ترس جان باخته است.

کد خبر : ۶۴۷۶۶
بازدید : ۹۰۲
پسر ۱۰ ساله اهوازی که از سوی سرنشینان یک پراید ربوده شده بود از ترس دچار ایست قلبی شد و جان باخت.

معصومه خنفری- فرماندار کارون- درباره جزئیات این حادثه گفت: این پسر بچه همراه مادرش برای شرکت در مراسم فاتحه‌خوانی در منطقه گندم‌کار از توابع شهرستان کارون رفته بودند که مادر ناگهان متوجه غیبت پسربچه شد. وی بلافاصله به همراه اطرافیان شروع به جست و جو کرد.

وی با بیان اینکه پسر ۱۰ ساله پدر خود را از دست‌داده و چند وقت پیش نیز عمل باز قلب انجام داده بود، گفت: وقتی خانواده از پیدا کردن کودک خود ناامید شدند از مغازه‌داری که در آن حوالی بود می‌خواهند که فیلم دوربین‌های مغازه خود را بررسی کند بلکه سرنخی از فرزندش پیدا کنند.
پس از مشاهده دوربین‌های مغازه‌دار متوجه شدند ساعتی قبل یک دستگاه پراید به همراه دو سرنشین ابتدا کودک را صدا زده و بعد از صحبت با وی کودک را سوار ماشین کردند و با خود بردند.
فرماندار شهرستان کارون در ادامه افزود: با انتشار عکس و خبر ربوده شدن این کودک در فضای مجازی فردای آن روز، راننده یک تریلی به مرد کشاورزی که حوالی زمینی در قلعه چنعان مشغول کار روی زمین بود می‌گوید: چند دقیقه پیش راننده پرایدی بچه‌ای را کنار زمین تو رها کرد.
کشاورز نیز پس از رفتن به محلی که راننده تریلی آدرسش را داده بود متوجه شد این همان بچه‌ای است که خانواده‌اش دنبال آن می‌گردند. با اعلام موضوع به پلیس در بررسی‌های صورت گرفته روی جسد هیچ‌گونه اثری از آزار و اذیت یا خفگی مشاهده نشده است و به نظر می‌رسد کودک با توجه به مشکل قلبی که داشته از ترس جان باخته است.
خنفری بیان کرد: خانواده کودک خردسال گفته‌اند هیچ اختلاف یا دشمنی با کسی نداریم.
سردار حیدر عباس زاده - فرمانده انتظامی استان خوزستان - گفت: عاملان این آدم ربایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
منبع: فارس
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید