فیلم‌برداری از دختر ثروتمند با انگیزه باج‌خواهی

فیلم‌برداری از دختر ثروتمند با انگیزه باج‌خواهی

دو جوان که متهم هستند دختری ۱۵‌ساله را ربودند و با تهیه فیلم از آزارواذیت او، قصد اخاذی داشتند، دستگیر شدند.

کد خبر : ۶۴۸۸۲
بازدید : ۷۴۶
دختری ۱۵‌ساله چند روز پیش علیه دو پسر جوان به پلیس تهران شکایت کرد و گفت: من در اینستاگرام با پسری ۲۰‌ساله آشنا شدم و با هم قرار گذاشتیم به فشم برویم. وقتی سر قرار رفتم، آن پسر و دوستش با بی‌ام‌و از راه رسیدند؛ چون فرد غریبه‌ای هم همراه پسر ۲۰‌ساله بود، نخواستم سوار شوم؛ اما آن دو من را به زور سوار ماشین کردند و به باغی در فشم بردند. دو پسر در باغ من را آزارواذیت کردند و از این صحنه‌ها فیلم و عکس گرفتند. بعد هم رهایم کردند.
فیلم‌برداری از دختر ثروتمند با انگیزه باج‌خواهی

شاکی ادامه داد: یکی از پسران با من تماس گرفت و گفت: برای اینکه عکس‌ها و فیلم من را منتشر نکند، باید به او باج بدهم. او از من طلا و دلار خواست. درحالی‌که ترسیده بودم و آبروی خودم را در خطر می‌دیدم، با خواهرم مشورت کردم و او گفت: بهتر است موضوع را به پلیس اطلاع بدهم و شکایت کنم.

مأموران بعد از اطلاع از این واقعه آموزش‌های لازم را به دختر نوجوان ارائه دادند و از او خواستند برای تحویل‌دادن طلا و دلار با متهمان ناشناس قرار ملاقات بگذارد. به‌این‌ترتیب محل قرار تحت نظر گرفته شد و دو متهم که گمان نمی‌کردند پلیس از ماجرا مطلع شده باشد، وقتی به آنجا رسیدند، غافلگیر و دستگیر شدند.

متهمان بعد از انتقال به دادسرای جنایی تهران از سوی بازپرس تحت بازجویی قرار گرفتند. یکی از آن‌ها گفت: من با این دختر در اینستاگرام آشنا شدم. او دختری ثروتمند است که عکس‌هایی از خودرو و خانه‌شان می‌گذاشت. همین عکس‌های لاکچری باعث شد به فکر اخاذی از او بیفتم؛ برای همین در همان اینستاگرام با او دوست شدم و بعد همراه یکی از دوستانم همراه این دختر به باغ فشم رفتیم. ادعای این دختر درباره آدم‌ربایی درست نیست؛ چون او خودش همراه ما آمد و ما او را به زور به باغ نبردیم.

متهم ادامه داد: در باغ از آزار این دختر فیلم و عکس گرفتیم تا بتوانیم به خواسته‌مان برسیم. ما تصور نمی‌کردیم او به پلیس شکایت کند. پیش‌بینی ما این بود که دختر نوجوان با توجه به اینکه وضع مالی خوبی دارد، از ترس آبرویش در برابر ما تسلیم شود و طلا و دلار به ما بدهد.

بنا بر این گزارش متهمان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید