برترین گوشی‌های ۲۰۱۸

برترین گوشی‌های ۲۰۱۸

این موبایل سریع‌ترین موبایل اندرویدی دنیا است. وان پلاس ۶ T. همچنین از اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است و دوربین بسیار خوبی دارد. در دوره‌ای که پرچمداران هزار دلاری حاکم هستند، این موبایل با نصف این قیمت همه امکانات یک پرچمدار را به شما می‌دهد.

کد خبر : ۶۵۸۰۸
بازدید : ۱۴۹۲
برترین گوشی‌های ۲۰۱۸
رقابت در میان سازندگان موبایل آنقدر زیاد شده که دیگر نمی‌شود یک محصول را با خیال راحت بهترین گوشی سال معرفی کرد. بر همین اساس باید این موضوع را از زوایای مختلفی بررسی کرد. تصمیم داریم در این مطلب موبایل‌های سال ۲۰۱۸ را از هر نظر بررسی کنیم.
شما هم می‌توانید با توجه به نیاز اصلی خود بهترین گزینه را ببینید، در نهایت هم با وجود رقابت سخت، بهترین موبایل ۲۰۱۸ را معرفی می‌کنیم.

گوشی با صفحه نمایش بزرگ: گوشی‌ها مدتی است که هرسال بزرگ‌تر از سال قبل می‌شوند. برای مثال اگر موبایل‌های سال ۲۰۱۸ را با موبایل‌های سال ۲۰۱۵ مقایسه کنید، متوجه می‌شوید از میانگین ۴ اینچ به میانگین ۵/ ۵ اینچ رسیده‌ایم.
اما بهترین موبایلی که صفحه نمایش بزرگ دارد سامسونگ گلکسی نوت ۹ است. اگر به دنبال یک موبایل با صفحه نمایش بزرگ می‌گردید، نوت ۹ بهترین گزینه برای شماست. اما اگر احساس می‌کنید این موبایل گران قیمت است، می‌توانید به میت ۲۰ پرو هم فکر کنید که مانند نوت ۹ صفحه نمایشی ۴/ ۶ اینچی دارد.

بهترین گوشی کوچک: موبایل‌های کوچک امسال به‌راحتی پیدا نمی‌شوند و تقریبا همه موبایل‌ها اندازه‌ای بیشتر از ۵ اینچ دارند. اما بهترین گوشی جمع‌وجور سال ۲۰۱۸ را می‌توان آی‌فون ۱۰ اس دانست.
اما آی‌فون ۱۰ در این دسته بندی تنها نیست و پیکسل ۳ و گلکسی اس ۹ هم در همین دسته‌بندی قرار دارند و جایگاه بهترین گوشی کوچک ۲۰۱۸ می‌رسد به اپل، گوگل و سامسونگ.

بهترین دوربین: اگر به دنبال یک گوشی هستید که بهترین دوربین دنیا را داشته باشد، بهترین انتخاب شما گوگل پیکسل ۳ است. پیکسل ۳ تنها یک لنز دارد، اما پردازش‌های بی‌نظیر گوگل باعث شده تا بهترین عکس را در سال ۲۰۱۸، گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال بگیرند. اگر هم بیشتر به فیلمبرداری علاقه دارید تا عکاسی، بهترین موبایل برای فیلمبرداری آی‌فون ۱۰ اس و آی‌فون ۱۰ اس مکس است.

بهترین باتری: باتری موبایل یکی از مهم‌ترین مولفه‌هاست. شاید بیشترین شکایتی که مردم از موبایل فعلی خود دارند زود تمام‌شدن شارژ باتری است. اگر به دنبال بهترین موبایل ۲۰۱۸ با یک باتری خوب هستید، باید به شما هوآوی میت ۲۰ پرو را معرفی کنیم. مدیریت حافظه و مدیریت رزولوشن صفحه‌نمایش این موبایل باعث شده مصرف آن بسیار کمتر شود.
این موبایل همچنین از شارژ سریع و شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند. موبایل دیگر در همین گروه آی‌فون ۱۰ آر است. این موبایل هم در میان همه آی‌فون‌ها بهترین شارژ باتری را نگه می‌دارد.

بهترین طراحی: موبایل‌های امسال تقریبا همگی شبیه هم هستند و تفاوت خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود. موبایل‌های امسال معمولا دوطرف شیشه‌ای دارند و یک بریدگی زشت هم در بالای صفحه نمایش آن‌ها قرار دارد. کمپانی که موفق شد امسال خلاقیت داشته باشد، اوپو بود که با یک حرکت جالب همه سنسور‌ها را حفظ کرد و در عین حال ناچ یا بریدگی زشت صفحه‌نمایش را هم نداشت.
به این ترتیب اوپو Find X. بهترین طراحی امسال را به خود اختصاص داد. شیائومی می‌میکس ۳ هم طراحی مشابهی دارد و هردو با یک موتور بخشی از موبایل را که دوربین‌ها و سنسور‌ها روی آن قرار دارند، از وسط موبایل بیرون می‌آورند.

گوشی ارزان: این موضوع برای امسال بسیار مهم است. قیمت موبایل‌های خوب روز به روز در حال افزایش است. پرچمداران بزرگ قیمتی حدود هزار دلار دارند و پیدا کردن یک موبایل خوب با قیمت پایین کار ساده‌ای نیست. اما اگر دنبال بهترین موبایل با قیمتی مناسب هستید Pocophone F. ۱ است.
شاید این موبایل در ایران کمی سخت پیدا شود، اما ارزش در برابر مبلغ پرداختی (۳۰۰ دلار) آن کامل ترغیب‌کننده است. اما اگر در نهایت این موبایل را نپسندیدید گزینه بعدی نوکیا ۷ و بعد از آن هم آنر ۸ ایکس است.

بدترین گوشی: شاید این دسته‌بندی خیلی منطقی نباشد، اما، چون همه «ترین‌های» سال ۲۰۱۸ را بررسی کردیم، شاید بد‌ترین موبایل سال هم برای شما جالب باشد. این گوشی Red Hydrogen One است. با اینکه محصولات RED همگی فوق العاده هستند، اما این موبایل یکی از بدترین موبایل‌های سال و شاید بدترین محصول کارخانه RED باشد.

با بیشترین پیشرفت: تقریبا همه موبایل‌هایی که امسال دیده‌ایم نمونه به‌روز شده از نسل قبل هستند. برخی از آن‌ها مثل آیفون ۱۰ اس تقریبا هیچ فرقی با نسل قبلی ندارند و برخی هم پیشرفت اندکی داشته‌اند. اما بیشترین پیشرفت تعلق دارد به ریزر فون ۲. این گوشی نسبت به موبایل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
ریزر به همه انتقاد‌ها گوش داد و همه خواسته‌های مخاطبان مانند شارژ بی‌سیم، ضد آب، لوگوی نورانی و روشن‌تر شدن صفحه‌نمایش را پیاده کرد.

بهترین گوشی: در این دسته‌بندی یک موبایل همه‌چیزتمام باید قرار داشته باشد. موبایلی که همه شاخص‌های بالا را داشته باشد. این موبایل از همه نظر قابل تحسین است و جایزه بهترین موبایل سال ۲۰۱۸ را می‌گیرید. این جایزه به وان‌پلاس ۶ تی تعلق دارد.
این موبایل سریع‌ترین موبایل اندرویدی دنیا است. وان پلاس ۶ T. همچنین از اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است و دوربین بسیار خوبی دارد. در دوره‌ای که پرچمداران هزار دلاری حاکم هستند، این موبایل با نصف این قیمت همه امکانات یک پرچمدار را به شما می‌دهد. در این دسته‌بندی اگر قیمت برای شما هیچ اهمیتی ندارد باید بدانید که نوت ۹ هم در همین دسته‌بندی قرار دارد. نوت ۹ موبایلی است که همه امکانات را دارد و می‌تواند گفت: کامل‌ترین موبایل سال ۲۰۱۸ است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید