مهدی قائدی و یک واکنش جنجالی دیگر!

مهدی قائدی و یک واکنش جنجالی دیگر!

حالا ثابت شده که مهدی قائدی دروغ گفته است. من از اول هم گفتم اگر کسی به ما دروغ نمی‌گفت، ما راحت‌تر با موضوع برخورد می‌کردیم. من پسرم را از دست دادم و هیچ چیزی هم جای او را برای من پر نمی‌کند، اما از اول من گفتم که انتظار نداشتم به ما دروغ بگویند. شنیدم می‌گویند دیه‌اش را می‌دهیم، اما این پول اصلا برای من مهم نیست. من تا آخر پیگیر این پرونده هستم و دیگر مهدی قائدی را رها نمی‌کنم.»

کد خبر : ۶۵۸۱۲
بازدید : ۱۲۶۸
مهدی قائدی و باز هم یک واکنش جنجالی دیگر!
عصر چهارشنبه بود که خبر رسید دادسرای بوشهر با عدم پذیرش دفاعیات مهدی قائدی، وی را به‌عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیرعمدی مرحوم احمدرضا شاکر شناخت و پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفت.
این حادثه رانندگی که بهمن‌ماه سال گذشته در بوشهر رخ داد، باعث فوت یکی از دوستان قائدی شد، اما بازیکن استقلال حضور خود پشت فرمان را به دلیل نداشتن گواهینامه انکار می‌کرد. بعد از انتشار این خبر، خیلی از رسانه‌ها و افراد شروع به گمانه‌زنی کردند.
از حبس ٦ماه تا ٣ساله و پرداخت دیه کامل احمدرضا شاکر توسط مهدی قائدی؛ اخباری بود که به گوش می‌رسید. جالب این‌که در میان بازیکن جوان استقلال که همراه با تیم فوتبال امید در کیش به سر می‌برد، واکنش عجیبی به خبر محکومیتش داشت.
او با انتشار عکسی از خود روی قایق در کیش، با گذاشتن علامت سکوت بازهم جنجال جدیدی به پا کرد. این واکنش، نشان داد که قائدی خیلی به خبر محکومیتش اهمیت نداده است؛ اتفاقی که انتقاد‌هایی را بار دیگر از او در پی داشت.

از سوی دیگر مادر احمدرضا شاکر بعد از اثبات صحبت‌هایی که چند وقت انجام داده بود، بار دیگر خواستار رسیدگی به این پرونده شد.
او درباره عدم پذیرش دفاعیات مهدی قائدی و مجرم شناخته‌شدن این بازیکن می‌گوید: «حالا ثابت شده که مهدی قائدی دروغ گفته است. من از اول هم گفتم اگر کسی به ما دروغ نمی‌گفت، ما راحت‌تر با موضوع برخورد می‌کردیم. من پسرم را از دست دادم و هیچ چیزی هم جای او را برای من پر نمی‌کند، اما از اول من گفتم که انتظار نداشتم به ما دروغ بگویند. شنیدم می‌گویند دیه‌اش را می‌دهیم، اما این پول اصلا برای من مهم نیست. من تا آخر پیگیر این پرونده هستم و دیگر مهدی قائدی را رها نمی‌کنم.»

با این وضع باید دید آینده فوتبالی مهدی قائدی که هم‌اکنون جزو بازیکنان اصلی استقلال و تیم امید به شمار می‌رود، چقدر تحت‌تأثیر این پرونده قرار می‌گیرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید