انتقام‌جویی خیابانی برادرزاده و عمو

من یکی از متهمان را شناختم. یکی از آن‌ها امیر، برادر زن عمویم بود. من با عمویم اختلاف ملکی دارم و او هم چندین بار مرا تهدید به مرگ کرده است. آن شب هم یکی از افرادی که مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول شرکت را به سرقت بردند، امیر بود.

کد خبر : ۶۷۳۲۲
بازدید : ۸۳۲
اختلاف‌های عمو و برادرزاده بر سر یک ملک باعث شد تا سناریوی سرقت و انتقام‌جویی خیابانی کلید بخورد.
چند شب قبل مرد جوانی به‌نام مهران همراه دوستش سوار بر خودروی ۲۰۶ به سمت شهرک استقلال در حرکت بودند که سه مرد جوان و قوی هیکل راه را بر آن‌ها سد کردند. مردان جوان با تهدید قمه و چاقو آن‌ها را از ماشین بیرون کشیدند. مردان تنومند شروع به کتک زدن مهران کرده و بعد از آن قصد داشتند که مرد جوان را به زور سوار خودرو کنند. اما اهالی محل و رهگذران که متوجه سر و صدای آن‌ها شده بودند، اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد و مردان خشن فقط موفق به سرقت خودرو شدند.

شکایت آدم ربایی
شاهدان ماجرا بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرده و در همان تحقیقات اولیه خودروی ۲۰۶ مهران پیدا شد. این درحالی بود که مرد جوان مدعی شد ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پولی که متعلق به شرکت محل کارش بوده از داخل خودرواش به سرقت رفته است. در گام بعدی مأموران به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند. دوربین سوپرمارکتی در آن حوالی صحنه درگیری را به‌صورت کامل ثبت کرده بود. بدین ترتیب چهره متهمان این پرونده به‌دست آمد.

سرنخ اصلی از متهمان
تا اینکه مهران در ادامه تحقیقات سرنخ اصلی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
مرد جوان گفت: من یکی از متهمان را شناختم. یکی از آن‌ها امیر، برادر زن عمویم بود. من با عمویم اختلاف ملکی دارم و او هم چندین بار مرا تهدید به مرگ کرده است. آن شب هم یکی از افرادی که مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول شرکت را به سرقت بردند، امیر بود.
با سرنخی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، به دستور بازپرس ایرد موسی، امیر بازداشت شد. مرد جوان در تحقیقات اولیه منکر ماجرا شد و گفت: مهران به خاطر اختلافاتی که با عمویش دارد به ما تهمت زده است من در زمان درگیری در آنجا نبوده‌ام. اما زمانی که تصاویر امیر که در دوربین‌های مداربسته سوپرمارکت ثبت شده بود به او نشان داده شد مرد جوان به سرقت و درگیری با مهران اعتراف کرد.

انتقام اینستاگرامی
امیر گفت: مهران چند ماه قبل به مغازه عمویش بهرام که من هم با او شریک هستم حمله کرد. مهران شیشه و ویترین مغازه را شکست و بهرام را هم بشدت مورد ضرب و شتم قرار داد. شوهر خواهرم همان موقع از مهران شکایت کرد و دادگاه او را به ۶ ماه حبس و پرداخت دیه محکوم کرد. همین مسأله باعث شد که کینه عمویش و مرا به دل بگیرد.
بعد از آن اذیت و آزار‌های مهران برای من و خانواده‌ام شروع شد. مدام در استوری و و لایو اینستاگرام به من و خانواده‌ام فحاشی می‌کرد. به غیر از این‌ها، او مدام پیام‌های توهین‌آمیز برایم می‌فرستاد و ما چندین بار باهم درگیری لفظی پیدا کردیم. مرد جوان ادامه داد: چند باری هم باهم قرار گذاشتیم که رو در رو باهم در این مورد صحبت کنیم، اما او سه بار به محل قرار نیامد.
چهارمین قرار ملاقاتمان بود که مهران به همراه یکی از دوستانش به محل قرار در شهرک استقلال آمد. من هم به همراه دو نفر از دوستانم به آنجا رفتیم. اما باهم درگیر شدیم و بعد از آن هم سوار بر خودرویش از آنجا فرار کردیم. حتی قصد ما سرقت خودرو هم نبود چرا که خودرو را کمی جلوتر رها کردیم. سرقتی هم انجام ندادیم و مهران دروغ می‌گوید ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در کار نبوده است.

با اعتراف مرد جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور ادامه تحقیقات در رابطه با ادعا‌های متهم را صادر کرد. همچنین بررسی‌ها برای دستگیری دو همدست امیر همچنان ادامه دارد.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید