فروش فوری ایران خودرو و سایپا

فروش فوری ایران خودرو و سایپا

ایران‌خودرو اعلام کرده به‌منظور کوتاه کردن دست واسطه‌ها و رسیدن محصولات به دست مصرف‌کنندگان نهایی، از محدودیت‌هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه خودرو، ممکن نبودن ثبت‌نام افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته ثبت‌نام داشته‌اند، ممکن نبودن ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال و... استفاده خواهد کرد.

کد خبر : ۶۸۱۰۷
بازدید : ۹۹۳
فروش فوری ایران خودرو و سایپا
گروه‌های صنعتی ایران‌خودرو و سایپا با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت از امروز برخی محصولات خود را به‌صورت اینترنتی فروش فوری می‌کنند.

اجرای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو از امروز به‌صورت روزانه و مستمر از ساعت ۱۰ صبح هر روز از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز می‌شود.
همچنین ایران‌خودرو اعلام کرده به‌منظور کوتاه کردن دست واسطه‌ها و رسیدن محصولات به دست مصرف‌کنندگان نهایی، از محدودیت‌هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه خودرو، ممکن نبودن ثبت‌نام افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته ثبت‌نام داشته‌اند، ممکن نبودن ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال و... استفاده خواهد کرد.
همچنین امروز گروه خودروسازی سایپا نیز برای کنترل قیمت‌ها در بازار فروش فوری محصولات خود را آغاز می‌کند؛ به گفته مسوولان این شرکت خودروسازی، در این طرح هر مشتری با کد ملی و کدپستی می‌تواند یک خودرو خریداری کند.

برپایه این گزارش، گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این طرح فروش فوری خواهد کرد.
پیش‌تر مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد، میزان تعهد‌های معوق این شرکت با تحویل روزانه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تا پایان سال کاهش خواهد یافت. همچنین گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: در راستای روند رو به رشد تولید، هفته گذشته به‌صورت میانگین روزانه ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودرو تولید و به بازارعرضه شده و این روند ادامه دارد. از آغاز امسال تا پایان دی‌ماه ۸۱۲ هزار و ۹۷۹ دستگاه انوع خودرو در کشور تولید شد که در همسنجی با پارسال ۴/ ۳۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید