بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز

Faradeed

بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز

در ایام تعطیلات نوروز، بازار بزرگ ایران (ایران مال) به عنوان قطب جدید گردشگری در تهران بزرگ، در مقایسه با سایر نقاط دیدنی پایتخت رکورد بازدیدکننده‌های بهاری را شکست.
کد خبر: ۶۸۹۳۱
بازدید : ۱۰۹۳۳
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
علاقمندان سینما، دوستداران و علاقمندان کتاب و کتابخوانی، دوستداران محیط زیست و فضا‌های تفرجگاهی، به فراخور حال، با مراجعه به این مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی، فرهنگی، اقامتی، خدماتی و ورزشی از این سازه تمدنی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در هفته اول تعطیلات، بیش از پنجاه هزار نفر در ۱۲ سالن پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایران را دیدند و روزانه قریب ۲۰ هزار نفر به هایپر استار این مجتمع چند منظوره مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمودند.

مدیر راه و دسترسی ایران مال از وجود هزاران پارکینگ سرپوشیده برای رفاه حال بازدیدکنندگان خبر داد و تعداد ورودی خودرو‌ها از ضلع شمالی بازار بزرگ ایران را روزانه ۲۵ هزار خودرو اعلام نمود و گفت: با احتساب میانگین ۳ نفر سرنشینان هر خودرو، روزانه متجاوز از ۶۰.۰۰۰ هزار نفر از ضلع شمالی و حدود ۱۰.۰۰۰ نفر از ورودی‌های جنوبی وارد این مجموعه شدند.

وی افزود: تمهیداتی مانند پذیرایی در شربت خانه، بازدید از بازار صنایع دستی، فرش و سوغات ایرانی، اجرای موسیقی زنده، خیمه‌شب‌بازی و چیدن سفره هفت سین در بازار سنتی با استقبال ویژه مردمی مواجه و موجب شد روزانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر از بازار سنتی، کتابخانه جندی شاپور و باغ دیدار بازدید کنند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های ایران مال نیز هر روز، شاهد حضور پر شور و استقبال خاص مشتریان غذا‌های ایرانی بودند و مدیر رستوران‌های بازار بزرگ ایران ضمن اشاره به فعالیت همزمان هشت رستوران فعال در ایام نوروز، رقم تقریبی مراجعان به رستوران‌ها را روزانه بین ۲۰ تا ۲۲ هزار نفر اعلام نمود.

حجم مراجعان، ارائه خدمات مطلوب، برخورد مناسب کارکنان و جاذبه‌های متنوع این مجتمع چند منظوره را می‌توان نشانه خوبی از ایجاد رونق در شمال غرب تهران و اقتصاد پایتخت جمهوری اسلامی قلمداد نمود.

با وجود تفرجگاه‌های وسیع و متنوعی که در تهران بزرگ وجود دارد، بازار بزرگ ایران توانست رکورد بیش از نیم میلیون بازدیدکننده داخلی و خارجی را در هفته اول فروردین ماه به خود اختصاص دهد.
 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
 

یکی از ویژگی‌های این بازار بزرگ، وجود یک پردیس سینمایی است که براساس آمار به دست آمده  فروش این پردیس سیر صعودی را نشان می‌دهد. نمودار رشد فروش پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران به شرح زیر است:

 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
 
 
بازار بزرگ ایران، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نگاه