خودسوزی یا قتل؟ معمای مرگ زن صیغه‌ای

خودسوزی یا قتل؟ معمای مرگ زن صیغه‌ای

او یک ظرف بنزین دستش بود و روی خودش بنزین ریخته بود، تا خواستم بنزین را از او بگیرم، خودش را آتش زد. من هم با کمک همسایه‌ها او را خاموش کردم و به بیمارستان بردم.

کد خبر : ۷۷۷۴۴
بازدید : ۱۴۱۲۲
خودسوزی یا قتل؟ معمای مرگ زن صیغه‌ای
مردی که به آتش‌زدن همسر صیغه‌ای خود متهم است، در اظهاراتی جدید دلیل مرگ همسرش را خودسوزی عنوان کرد. این مرد پیش از این به اتهام قتل به دستور بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار داشت تا تحقیقات در مورد این پرونده ادامه یابد.
تحقیق درباره مرگ مشکوک زن جوان اواسط بهمن‌ماه با مرگ زن ۲۵ ساله‌ای در بیمارستان شهدای یافت‌آباد آغاز و مشخص شد متوفی ۲۷ دی‌ماه به دلیل سوختگی شدید توسط شوهرش به بیمارستان منتقل شده بود. مأموران از مرد ۳۲ ساله تحقیق کردند. او خودش را بی‌گناه دانست و گفت: من و همسرم اختلاف داشتیم، اما در حدی نبود که او را بکشم.
روزی که دچار سوختگی شد، از بیرون آمده و موتورم را تازه بنزین زده بودم. چون همسرم از بوی بنزین خوشش می‌آمد، وقتی به خانه برگشتم، به شوخی مقداری بنزین روی او پاشیدم و مقداری هم در ظرف ریختم و گفتم این را هم به‌جای ادکلن هدیه می‌دهم. بعد سیگاری روشن کردم که ناگهان بنزینی که دست زنم بود آتش گرفت. زنم دستپاچه شد و بنزین را به هوا ریخت که روی صورت و لباسش پاشید و آتش گرفت.
من خیلی سریع با کمک همسایه‌ها آتش را خاموش کردم و زنم را به بیمارستان رساندم، اما او جانش را از دست داد. در پی این اظهارات مرد جوان، بازپرس واحدی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد. در این میان خانواده زن فوت‌شده از اختلاف او و همسرش خبر دادند و گفتند متوفی همسر موقت این مرد بود و متهم با دائمی‌کردن ازدواج آن‌ها مخالفت می‌کرد که همین موضوع سبب اختلافات آن‌ها شده بود.
روز گذشته این مرد جوان بار دیگر در دادسرای جنایی مورد بازجویی قرار گرفت، اما اظهارات جدیدی را مطرح کرد و گفت: همسرم دچار اختلال روانی بود و به همین خاطر چندبار اقدام به خودکشی کرده بود و حتی من یکی، دوبار او را در بیمارستان بستری کرده بودم.
او درباره نحوه آشنایی خود و همسرش گفت: من چهار سال پیش در یک غذافروشی به‌عنوان پیک کار می‌کردم و همسرم هم در یک شرکت کار می‌کرد که من به آنجا غذا می‌بردم. بعد از مدتی که آشنا شده بودیم، با هم صیغه کردیم تا بعد از مدتی ازدواج کنیم، اما در مدتی که صیغه بودیم متوجه بیماری او شدم.
خانه‌ای را که در آن زنم آتش گرفت، هفت ماه پیش اجاره کردیم، اما سه ماه بیشتر در آن زندگی مشترک نکردیم، چون او چهار ماه زندان بود و بعد هم که آمد، دوباره حال روحی‌اش خراب بود. مدتی قبل از حادثه من به شهرستان رفته و شب حادثه تازه به تهران آمده بودم.
وقتی به خانه رفتم، حال زنم خوب نبود. او را چندساعتی در خیابان چرخاندم، اما او باز هم می‌خواست در خیابان باشد و من، چون خسته بودم، او را به خانه بردم و خوابیدم. چندساعت بعد بیدار شدم و دیدم همسرم نیست، دنبالش گشتم و او را در خیابان پیدا کردم.
او یک ظرف بنزین دستش بود و روی خودش بنزین ریخته بود، تا خواستم بنزین را از او بگیرم، خودش را آتش زد. من هم با کمک همسایه‌ها او را خاموش کردم و به بیمارستان بردم. بنا بر این گزارش، با این اظهارات جدید، بازپرس پرونده دستور بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته را صادر کرد و هم‌اکنون تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید