همسرکشی در قرنطینه کرونا

همسرکشی در قرنطینه کرونا

حوالی ساعت ۸ شب دیشب دوشنبه -چهارم فروردین ۹۹ - اولین جنایت نوروزی یزد، به دست یک زن رقم خورد و مردی که در منزلش حضور داشت را با ضربات چاقو به شاهرگ به قتل رساند.

کد خبر : ۷۸۴۶۷
بازدید : ۱۶۸۲۵
همسرکشی در قرنطینه کرونا
اختلافات زن و مرد در حالی که مردم یزد در قرنطینه کرونا به سر می‌برند، منجر به قتل مرد توسط همسرش شد. حوالی ساعت ۸ شب دیشب دوشنبه -چهارم فروردین ۹۹ - اولین جنایت نوروزی یزد، به دست یک زن رقم خورد و مردی که در منزلش حضور داشت را با ضربات چاقو به شاهرگ به قتل رساند.

وی سپس جنازه مرد را در آسانسور آپارتمان خود گذاشت تا به پارکینگ منتقل کند، اما یکی از همسایه‌ها با زدن دگمه آسانسور در طبقه‌ای دیگر، باعث متوقف و گشوده شدن در آسانسور شد که با جسد خونین یک مرد و زنی که در کنار جسد بود، مواجه می‌شود. عامل جنایت که با باز شدن در آسانسور ترسیده بود سعی در ترساندن همسایه داشت که با کمک همسایه‌های دیگر پلیس در جریان جنایت قرار گرفت.

با حضور ماموران در صحنه جنایت، مرتکب جنایت که غیربومی و ساکن یزد است با داد و فریاد، موجب ترس و تجمع ساکنان این مجتمع آپارتمانی شد، اما در نهایت با تلاش ماموران پلیس دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید