قتل طلافروش در خودرو

قتل طلافروش در خودرو

عاملان این جنایت، جسد مرد طلافروش را در محلی دفن کرده و با برداشتن کلید‌های مغازه اش، به طلا فروشی مراجعه و مقداری طلا به سرقت می‌برند.

کد خبر : ۷۸۵۹۸
بازدید : ۱۲۷۷۳
قتل طلافروش در خودرو
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: روز ۲۱ اسفندماه سال گذشته، ۳ مرد جوان به خانه مردی طلافروش در یکی از مناطق تهران‌مراجعه و طبق نقشه از قبل طراحی‌شده، او را به داخل خودروی خودکشانده و به قتل می‌رسانند.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: عاملان این جنایت، جسد مرد طلافروش را در محلی دفن کرده و با برداشتن کلید‌های مغازه اش، به طلا فروشی مراجعه و مقداری طلا به سرقت می‌برند.

وی ادامه داد: با اعلام قتل و سرقت طلا از طلافروشی، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و پس از تحقیقات علمی و بررسی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان جنایت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی سبزوار اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه، با معرفی دو همدست خود، به ارتکاب قتل و سرقت طلا اعتراف می‌کند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران پس از ردزنی‌های گسترده، ردپای دو متهم فراری این پرونده را در حوالی سبزوار یافتند و با نیابت قضایی به این شهرستان عزیمت کردند.

وی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در عملیاتی هماهنگ با پلیس آگاهی سبزوار، دو متهم را که یکی جوانی ۲۵ ساله اهل سبزوار و دیگری جوانی ۲۳ ساله تبعه خارجی بود، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۵ قطعه انواع سکه طلا و یک کوله پشتی حاوی مقادیر زیادی طلا و جواهرات، به وزن تقریبی ۳ کیلو و ۳۸۰گرم، کشف شد که تحقیقات از این دو متهم و همدست آنان در تهران، ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید