دست دادن، برای همیشه ممنوع!

دست دادن، برای همیشه ممنوع!

ما بعد از این نباید با هم دست بدهیم. این امر نه تنها به کاهش گسترش ویروس کرونا کمک می‌کند، بلکه باعث افت چشمگیر میزان ابتلا به آنفولانزا خواهد شد.

کد خبر : ۷۹۱۱۱
بازدید : ۹۷۵۸
دست دادن، برای همیشه ممنوع!
به گفته فاووسی پرهیز از دست دادن به کاهش ابتلا به آنفولانزا هم کمک خواهد کرد

آنتونی فاووسی، رییس انستیتوی ملی حساسیت و بیماری‌های عفونی (NIAID)، با توجه به بحران ویروس کرونا پیشنهاد کرد، آمریکایی‌ها پس از این هرگز نباید با یکدیگر دست بدهند.

دکتر فاووسی که در پادکست وال استریت‌ژورنال در مورد چگونگی کاهش محدودیت‌ها در سرار کشور گفت: «زمانی که به تدریج به حالت عادی برگشتید، قرار نیست که سریعا همه چیز را از سر بگیرید. با خود می‌گویید چه کار‌هایی را هنوز هم می‌توانم انجام بدهم که عادی باشد؟ یکی از آن‌ها شستن اجباری دست‌ها است. دیگری این است که بعد از این هیچگاه با کسی دست ندهید.»

به گزارش وبسایت خبری هیل این پزشک در اظهار نظری دیگر گفت: «صادقانه بگویم، به نظر من ما بعد از این نباید با هم دست بدهیم. این امر نه تنها به کاهش گسترش ویروس کرونا کمک می‌کند، بلکه باعث افت چشمگیر میزان ابتلا به آنفولانزا خواهد شد.»

عضو ارشد نیرو‌های ویژه کاخ سفید اظهار امیدواری کرد در بحران ویروس کرونا «نور انتهای تونل» (روزنه امید) را تا پایان آوریل ببینیم. دکتر دبورا بریکس، مسول هماهنگی گروه مبارزه با ویروس کرونای کاخ سفید اعلام کرد مقامات بررسی‌های خود جهت کاهش اقدامات مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان این ماه را آغاز کردند.

دکتر بریکس در مصاحبه‌ای با برنامه صبح بخیر آمریکا اعلام کرد: «ما در حال انجام تحقیقات گسترده‌ای بر روی آنچه که در واشنگتن و لس آنجلس اتفاق افتاد، به منظور پایین نگهداشتن تعداد موارد ابتلا هستیم.»

روزنامه نیو دیلی اعلام کرد بر اساس پیش بینی‌های آماری در روز ۱۲ آوریل بیشترین میزان تلفات یعنی ۲ هزار و ۲۱۲ نفر در یک روز خواهد رسید.

داده‌های بدست آمده توسط موسسه سنجش و ارزیابی سلامت (IHME)، پیش بینی کرده است که احتمال دارد موج اول همه گیری تا اوایل ماه ژوئن به پایان برسد، اما این امرتن‌ها در صورت ادامه فاصله گذاری اجتماعی محقق خواهد شد.

دکتر کریستوفر مورای، رییس موسسه سنجش و ارزیابی سلامت در سخنرانی خود در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن اعلام کرد: «در صورت عدم اعمال و یا کاهش اقدامات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی، آمار تلفات در آمریکا بیش از این‌ها خواهد بود، بار بیشتری بر بیمارستان‌ها تحمیل می‌شود و هزینه‌های اقتصادی آن نیز بیشتر خواهد شد.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید