بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰

بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰

فیس‌بوک مسنجر به کاربران امکان استفاده از استیکر، ایموجی، تصاویر متحرک، تبادل عکس، برقراری تماس و همچنین ارسال پیام و برگزاری رای‌گیری بر روی این پلت‌فرم را می‌دهد.

کد خبر : ۷۹۳۱۲
بازدید : ۸۹۸۹
به‌تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری فهرستی از بهترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان را تهیه و منتشر کرده‌اند که هر یک از آن‌ها قابلیت کلیدی و برجسته‌تری نسبت به دیگری داشته و آن را نسبت به امکانات سایر اپلیکیشن‌های مشابه، متمایز می‌سازد.
این گزارش که در وب‌سایت اندرویدپیت آمده است، به معرفی مختصری درباره بهترین و پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان می‌پردازد:
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
واتس‌اپ: واتس‌اپ که هم اکنون بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم پیام‌رسان در جهان به‌شمار می‌رود، برای نخستین بار در اوت ۲۰۰۹ میلادی بود که روی گوشی‌های هوشمند آی‌فون آغاز به کار کرد و از همان زمان به بعد توانست نظر و رضایت خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کند و به این ترتیب تبدیل به پرطرفدارترین پلت‌فرم اپلیکیشن پیام‌رسان در جهان شود.
رمز موفقیت و محبوبیت این اپلیکیشن بدون شک بهره‌مندی از قابلیت رمزگذاری پیشرفته نقطه به نقطه یا Encryption End- to End است که از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربران برخوردار بوده و روی تمامی سیستم‌های عامل اندروید iOS و ویندوز قابل‌استفاده است.
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
فیس‌بوک مسنجر: فیس‌بوک مسنجر یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که توسط شرکت فیس‌بوک مدیریت و توسعه داده شده است. فیس‌بوک مسنجر به کاربران امکان استفاده از استیکر، ایموجی، تصاویر متحرک، تبادل عکس، برقراری تماس و همچنین ارسال پیام و برگزاری رای‌گیری بر روی این پلت‌فرم را می‌دهد.
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
تری‌ما: این اپلیکیشن پیام‌رسان که همچون سایر برنامه‌های مشابه از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار نیست به کاربران اجازه می‌دهد از بسیاری از قابلیت‌های آن که همگی در راستای حفاظت از حریم خصوصی کاربران و ارتقای امنیت سایبری هستند بهره‌مند شوند، البته کاربران این اپلیکیشن در صورت تمایل به برقراری تماس صوتی یا تصویری باید اندکی پول هزینه کنند.
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
سشن: این اپلیکیشن به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری برای آن دسته از کاربرانی مفید واقع می‌شود که علاقه‌ای به شناسایی شماره تلفن در فضای مجازی ندارند چرا که کاربران قادر خواهند بود بدون وارد کردن شماره تلفن همراه نیز وارد آن شده و از امکانات مختلف این اپلیکیشن نظیر ارسال پیام و برقراری تماس استفاده کنند. این برنامه که شباهت زیادی به واتس‌اپ دارد، توسط شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال طراحی شده است و به کاربران امکان بهره‌مندی از مکالمات گروهی رمزنگاری شده با ضریب امنیت بالا را می‌دهد.
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
اسکایپ: این پیام‌رسان که تقریبا نخستین برنامه مخصوص برقراری تماس‌های ویدئویی در جهان محسوب می‌شود توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده و در سال‌های اخیر از محبوبیت بسیار بالاتری نیز برخوردار شده است.
بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ۲۰۲۰
گوگل هنگ اوت: این اپلیکیشن نیز که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده به‌صورت خودکار و پیش‌فرض روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید نصب شده و قابل‌اجراست. به عقیده بسیاری از کارشناسان کیفیت تماس ویدئویی آن نسبت به اسکایپ بسیار بهتر و بالاتر است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید