اعتراف به قتل برای تنبیه شوهر

اعتراف به قتل برای تنبیه شوهر

با این ادعا‌ها‌ی زن جوان، شوهر و خانواده او شناسایی شدند و همسرش گفت: من و همسرم اختلافاتی داشتیم، اما او کسی نیست که آدم کشته باشد. او آدم خوبی است و اطرافیان او را به‌عنوان یک آدم خوب و درستکار می‌شناسند.

کد خبر : ۸۰۴۰۹
بازدید : ۱۲۵۳۹
اعتراف به قتل برای تنبیه شوهر
زنی که با مراجعه به یکی از کلانتری‌های تهران مدعی شده بود سه سال قبل قتلی مرتکب شده است، در کمتر از ۲۴ ساعت منکر قتل شد و گفت: برای فرار از دست آزار‌های همسرش و تنبیه او دروغ گفته است.
در آخرین روز‌های هفته گذشته زنی با مراجعه به کلانتری مسعودیه مدعی شد سه سال قبل زمانی که به خانه مادرش در ورامین می‌رفت، مورد حمله دو مرد افغان قرار گرفت. او گفت: آن‌موقع من چاقو همراه خود داشتم، وقتی چاقو را درآوردم، یکی از آن‌ها فرار کرد، اما نفر دوم ماند و همچنان قصد آزار من را داشت، برای همین به او چاقو زدم و مدت کوتاهی بعد از اینکه روی زمین افتاد متوجه شدم مرده است، برای همین او را در کانال آبی که آن نزدیکی بود انداختم و فرار کردم و زندگی عادی خود را ادامه دادم.

مأموران کلانتری با این ادعای زن ۳۵ ساله او را بازداشت کردند و برای اخذ دستور قضائی به دادسرای جنایی تهران بردند، اما این زن در دادسرای جنایی تهران اظهارات متفاوتی را بیان و ماجرا را با شرح زندگی خود شروع کرد. این زن جوان گفت: من پنج سال قبل از شوهر اولم جدا شدم و دو پسر داشتم که حضانت هر دو آن‌ها به شوهرم سپرده شد.
دو سال پیش یکی از دوستانم که به او اعتماد داشتم به من پیشنهاد داد با برادرش ازدواج کنم، من هم پذیرفتم و همان دو سال قبل با شوهر فعلی‌ام که راننده کامیون یکی از شرکت‌هاست ازدواج کردم. شوهرم مرا خیلی اذیت می‌کرد و کتک می‌زد.
با وجود اینکه یک پسر ۱۳ ماهه هم داریم واقعا توان ادامه زندگی با شوهرم را نداشتم. بار‌ها از او خواسته بودم مرا طلاق بدهد، اما او زیر بار نمی‌رفت، از طرفی خانواده خیلی خوبی دارد و من آن‌ها را خیلی دوست دارم، برای همین نمی‌خواستم آن‌ها اذیت شوند و چاره‌ای نداشتم جز اینکه به زندگی با شوهرم ادامه بدهم، چون اگر شکایت می‌کردم باعث ناراحتی آن‌ها می‌شدم.

این زن درباره ادعای قتل نیز گفت: از رفتار شوهرم به تنگ آمده و به مرز جنون رسیده بودم و دیگر تحمل رفتار‌های او را نداشتم، برای همین به پلیس مراجعه کردم و گفتم آدم کشته‌ام تا دستگیرم کنند و مدتی از آزار و اذیت شوهرم راحت شوم و او هم تنبیه شود و شاید دست از آزار و اذیت من بردارد و بعد از آزادی من اخلاقش بهتر شود، اما شب اول بازداشتگاه برایم خیلی سخت بود و دلم برای بچه‌ام تنگ شد و مجبور شدم راستش را بگویم.

با این ادعا‌ها‌ی زن جوان، شوهر و خانواده او شناسایی شدند و همسرش گفت: من و همسرم اختلافاتی داشتیم، اما او کسی نیست که آدم کشته باشد. او آدم خوبی است و اطرافیان او را به‌عنوان یک آدم خوب و درستکار می‌شناسند.

در پایان، بازپرس مرادی دستور داد زن جوان در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا ادعای او به صورت دقیق و تخصصی بررسی و همچنین تحقیق شود در زمانی که او ادعا کرده، آیا جسدی در کانال آبی که او ادعا کرده پیدا شده است یا خیر؟
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید