آتش‌سوزی در مرکز خدمات سلامت

آتش‌سوزی در مرکز خدمات سلامت

وسعت آتش سوزی محدود بوده و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد کرده و به سایر قسمت‌های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

کد خبر : ۸۰۷۲۸
بازدید : ۱۰۶۳۸
آتش‌سوزی در مرکز خدمات سلامت
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: آتش سوزی رخ داده در بخشی از اتاق ازمایشگاه در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به دلیل جرقه پریز برق با اقدام به موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

احمد آخوندی در خصوص آتش سوزی ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون افزود: در این حادثه خوشبختانه به پرسنل و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده، ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده اند که میزان خسارت در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: وسعت آتش سوزی محدود بوده و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد کرده و به سایر قسمت‌های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

وی در خصوص وضعیت بیمه‌ای ساختمان و تجهیزات مرکز گفت: خوشبختانه ساختمان مرکز و تجهیزات آن تحت پوشش بیمه حوادث از جمله آتش سوزی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تاکید بر استمرار ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت بردخون گفت: خدمات روتین مرکز در حال انجام است و با توجه به میزان آتش سوزی خوشبختانه خللی در ارایه خدمات بهداشتی درمانی به وجود نیامده است.

آخوندی با اشاره به درج خبر آتش سوزی در مرکز بردخون در یکی از خبرگزاری‌ها گفت: متاسفانه خبری در این خصوص به نقل از رئیس شورای اسلامی شهر بردخون بارگزاری شده که با توجه به عدم اشراف ایشان به موضوع و نوع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برآورد صحیحی از میزان خسارات و میزان آتش سوزی انجام نشده است.

وی یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون ۵ خانه بهداشت، یک مرکز خدمات جامع سلامت، ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و یک پایگاه سلامت وجود دارد که از مجموع ۹ ساختمان موجود، تعداد ۶ ساختمان نوسازی شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید