خودکشی دخترجوان و تبعید تازه داماد

خودکشی دخترجوان و تبعید تازه داماد

برای اینکه رومینا از من دل بکند حتی حاضر شدم به او پول بدهم، اما قبول نکرد. او با همسرم هم تماس گرفته بود و زندگی‌ام در آستانه نابودی بود. به همین خاطر جواب تلفن‌هایش را ندادم تا اینکه فهمیدم او خودکشی کرده است.

کد خبر : ۸۰۷۵۱
بازدید : ۱۱۶۶۶
خودکشی دخترجوان و تبعید تازه داماد
مرد جوانی که به اتهام ارتباط با یک دختر و دخالت در خودکشی او بازداشت شده بود از سوی قضات شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران به تبعید و شلاق محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از سال ۹۷ و همزمان با خودکشی دختر نوجوانی به‌نام رومینا آغاز شد. پلیس پس از حضور در خانه این دختر با جسد حلق آویز شده او رو‌به‌رو و جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
مادر این دختر به مأموران گفت: دخترم از مدتی قبل به‌دلیل افسردگی دارو مصرف می‌کرد، اما ادعا‌های پدر رومینا پرونده را در مسیر تازه‌ای قرار داد. او به مأموران گفت: دخترم توسط جوانی به‌نام رامین به‌قتل رسیده است. رامین دخترم را فریب داده و پس از تعرض به او با بهانه اینکه قصد ازدواج با دختر دیگری را دارد او را ترک کرد و موجب مرگ او شد.

پس از این اظهارات رامین بازداشت شد، اما ضمن بی‌گناه خواندن خود گفت: شاهدانی دارد که تأیید می‌کنند در زمان مرگ رومینا در خانه خودش بوده و هیچ ارتباطی با مرگ او ندارد. در ادامه تحقیقات پزشکی قانونی تأیید کرد که مرگ رومینا خودکشی بوده، اما داشتن ارتباط با یک مرد را تأیید کردند.

با این گواهی، رامین از اتهام قتل عمد تبرئه شد. اما از آنجا که پدر رومینا قبل از مرگ دخترش از رامین به اتهام تعرض به دخترش شکایت کرده بود وی مورد محاکمه قرار گرفت.

رامین درباره اتهام تعرض گفت: من نامزد داشتم، اما مدتی قبل از مراسم ازدواجم زن برادرم به من گفت که نامزدت با همدستی خواهرت کار‌های مخفیانه‌ای انجام می‌دهند بعد هم برای شهادت در این باره رومینا را که از دوستانش بود نزد من آورد.
از همان موقع آشنایی و ارتباط من با رومینا آغاز شد تا اینکه بعد از مدتی فهمیدم همه حرف‌های زن برادرم فقط از روی حسادت و برای خراب کردن رابطه من و نامزدم بوده است، این‌گونه شد که به رومینا گفتم دیگر نمی‌خواهم او را ببینم، چون بزودی ازدواج خواهم کرد.

اما رومینا حاضر به جدایی نبود. تا اینکه یک روز مانده به تاریخ عروسی‌ام به رومینا گفتم که دیگر صلاح نیست ما با هم در ارتباط باشیم، اما او به من وابسته شده بود و می‌گفت که می‌خواهد با من ازدواج کند حتی به من گفت: تو با همسرت ازدواج کن، اما اجازه بده من هم در زندگی‌ات باشم، ولی من، چون همسرم را دوست داشتم تمایلی به ادامه رابطه با رومینا نداشتم.
ضمن اینکه مطمئن بودم ادامه ارتباط من با رومینا بهانه‌ای دست زن برادرم خواهد داد تا زندگی‌ام را خراب کند. پس از آن رومینا تهدید کرد که اگر روابط‌مان را ادامه ندهیم خودکشی می‌کند. من هم موضوع را به پدر و مادرش گفتم. حتی یکبار هم که می‌خواست رگ دستش را بزند خودم مانع کارش شدم و قضیه را به پدرش گفتم.

متهم در ادامه افزود: برای اینکه رومینا از من دل بکند حتی حاضر شدم به او پول بدهم، اما قبول نکرد. او با همسرم هم تماس گرفته بود و زندگی‌ام در آستانه نابودی بود. به همین خاطر جواب تلفن‌هایش را ندادم تا اینکه فهمیدم او خودکشی کرده است.

در حالی که متهم اصرار داشت که رابطه خاصی با رومینا نداشته، اما پرینت پیامک‌های عاشقانه متهم و رومینا نشان می‌داد که بین دختر نوجوان و رامین رابطه طولانی مدت شکل گرفته بود.

با تکمیل تحقیقات، پرونده در شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و پدر و مادر رومینا خواستار مجازات پسر جوان شدند.

پس‌از خواسته اولیای دم و اظهارات متهم و بر اساس مدارک موجود در پرونده و همچنین سایر شواهد قضات وارد شور شدند و متهم را به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند. اما وی از اتهام ترغیب به خودکشی دختر جوان تبرئه شد.
پس از آنکه رأی صادره مورد اعتراض متهم و اولیای دم قرار گرفت، اما دیوان عالی کشور بعد از بررسی دقیق پرونده رأی را مورد تأیید قرار داد و به این ترتیب پرونده این متهم برای اجرای حکم به دادسرا ارسال شد.
منبع:روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید