حمله مسلحانه به مینی‌بوس زندانیان میناب

حمله مسلحانه به مینی‌بوس زندانیان میناب

اما برخی رسانه‌ها مدعی هستند که یکی از زندانیانی که در این درگیری مسلحانه موفق به فرار شد، همان کسی است که سال گذشته یکی از فرماندهان انتظامی میناب را به شهادت رسانده بود.

کد خبر : ۸۰۹۸۰
بازدید : ۱۱۵۰۸
حمله مسلحانه به مینی‌بوس زندانیان
افراد مسلح به مینی‌بوس حامل زندانیان در میناب حمله کردند و تعدادی از محکومان در بند را فراری دادند. این حادثه ظهر شنبه در حالی رخ داد که محکومان در مسیر بازگشت از دادگاه به ندامتگاه این شهر بودند.
سه خودروی پژو با چند سرنشین مسلح این نقشه فرار را اجرا کردند. با این حال مقامات قضائی و انتظامی به جزئیات این حادثه اشاره‌ای نکرده‌اند، اما گفته می‌شود بیشتر زندانیان از اشرار مسلح و سابقه‌داری هستند که طی چند عملیات جداگانه به بازداشت پلیس درآمده بودند.
هنوز تعداد دقیق زندانیان متواری و هویت آن‌ها اعلام و کسی هم در این زمینه بازداشت نشده است. اما برخی رسانه‌ها مدعی هستند که یکی از زندانیانی که در این درگیری مسلحانه موفق به فرار شد، همان کسی است که سال گذشته یکی از فرماندهان انتظامی میناب را به شهادت رسانده بود.
این شرور سابقه‌دار که پلیس از او به عنوان یکی از قاچاقچیان شناخته‌شده جنوب کشور نام برده بود، مهر ماه سال گذشته بازداشت شد.

آن‌طور که منابع محلی می‌گویند این عملیات فرار با درگیری مسلحانه سرنشینان چند خودرو آغاز شد و درنهایت هم آن‌ها موفق شدند تا مینی‌بوس حامل زندانیان را پس از چند دقیقه تیراندازی متوقف کنند و زندانیان را فراری دهند. ظاهرا این نقشه برای همان متهم معروف برنامه‌ریزی شده بود که سال گذشته ستوان یکم حجت‌الله دشتبانی را به شهادت رسانده بود.
در آن حادثه قاچاقچیان مواد مخدر با مأموران ایست بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب درگیر شدند و در حین تیراندازی فرمانده این پاسگاه به ضرب گلوله به شهادت رسید. به دنبال آن حادثه پلیس به طور ویژه پیگیری پرونده را در دستور کار قرار داد و پس از دستگیری تعدادی از اشرار حاضر در آن درگیری موفق شد که متهم اصلی را طی عملیاتی فنی و پیچیده در شهر یزد دستگیر کند. حالا با گذشت نزدیک به یک سال از آن حادثه ظاهرا قاچاقچی سابقه‌دار موفق شده از چنگال قانون بگریزد.

آن‌طور که افراد بومی می‌گویند، اشرار مسلح در حین فرار در حوالی ایست و بازرسی سرنی نیز بار دیگر با نیرو‌های پلیس درگیر شدند، با وجود این آن‌ها باز هم موفق به فرار شدند.

هم‌اکنون یگان‌های مختلفی از پلیس‌های تخصصی استان هرمزگان در حال تجسس و پیگیری برای دستگیری این متهم فراری هستند. در فیلم کوتاهی هم که از این حادثه منتشر شده، تنها مینی‌بوس آبی‌رنگی دیده می‌شود که در حاشیه جاده متوقف شده و مأموران پلیس هم در اطراف آن دیده می‌شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید