سرقت میلیاردی دو پرستار خانگی

سرقت میلیاردی دو پرستار خانگی

وقتی متوجه شدم افراد منزل متوجه سرقت نشدند به دفعات مختلف اموال با ارزش را سرقت کردم و سیمین آن‌ها را می‌فروخته و مبلغ به دست آمده را بین خود تقسیم می‌کردیم.

کد خبر : ۸۳۵۷۵
بازدید : ۱۰۸۵۲
سرقت میلیاردی دو پرستار خانگی
دو پرستار خانگی که با همدستی یکدیگر حدود یک میلیارد تومان اموال با ارزش خانه صاحبکارشان را سرقت کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

یکم تیرماه زنی جوان با مراجعه به کلانتری دربند گفت: چند ماه پیش به‌دلیل بیماری پدر و مادرم ۲ پرستار و یک خدمتکار زن استخدام کردم. پس از فوت پدرم با یکی از پرستاران تسویه حساب کردم، اما چند روز بعد متوجه شدم اموال با ارزشی شامل تابلو فرش، طلاها، قالی ابریشم، وجه نقد، دلار، یورو و... به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال از خانه سرقت شده است.
سرهنگ «سید علی شریفی» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: وقتی پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد کارآگاهان برای کشف سرنخ‌هایی از سرقت و چگونگی آن به خانه شاکی رفتند و چندین سرنخ از سارق به دست آوردند.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پرستار زن به‌نام ناهید ۳۵ ساله با همکاری همدستش که احتمال داشت یکی از مستخدمان باشد سرقت را مرتکب شده است. ناهید به دستور مقام قضایی بازداشت و برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۲۲ دربند تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شد.
محتویات پرونده حکایت از آن داشت متهم به‌عنوان پرستار پدر شاکی کار می‌کرده است. متهم در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: با همکاری سیمین که پرستار مادر شاکی بود از اوضاع و احوال منزل بخوبی باخبر شدم و یک تابلو فرش سرقت کردم و در ادامه وقتی متوجه شدم افراد منزل متوجه سرقت نشدند به دفعات مختلف اموال با ارزش را سرقت کردم و سیمین آن‌ها را می‌فروخته و مبلغ به دست آمده را بین خود تقسیم می‌کردیم.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضایی دستگیری سیمین نیز در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که سیمین با اطلاع از دستگیری همدستش محل سکونتش را تغییر داده و نقل مکان کرده است که در ادامه با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه دوم سیمین شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

سیمین نیز به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت: اموال سرقتی را به چند فروشگاه فروخته است. با اعتراف صریح متهمان کارآگاهان موفق شدند فروشگاه‌های مذکور را شناسایی و بخش زیادی از اموال شاکی را به وی برگردانند. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: با تکمیل پرونده متهمان با قرار مجرمیت صادره از سوی شعبه بازپرسی ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند و مالخران نیز به قید ضمانت آزاد شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید