قتل پسر تکواندوکار در میانجیگری

سامان وقتی در حال عبور از بوستان بوده متوجه دعوای دو پسر شده و از آنجا که ورزشکار و از قهرمانان رشته تکواندو بوده برای جدا کردن پسر‌ها وارد معرکه می‌شود، اما یکی از پسر‌ها به تصور اینکه سامان دوست طرف مقابلش است با چاقو او را زده و فرارکرده است.

کد خبر : ۸۴۱۵۳
بازدید : ۸۳۱۶
با گذشت ۵ سال از ماجرای قتل نوجوان تکواندوکار در یکی از بوستان‌های کیانمهر کرج تلاش‌ها برای دستگیری متهم فراری همچنان ادامه دارد. روز شانزدهم دی سال ۹۴ بین چند پسر در یکی از بوستان‌های کیانمهر کرج درگیری خونینی رخ داد و دقایقی بعد نیز مأموران گشت کلانتری ۱۴ در محل حضور یافتند. آن‌ها در نخستین بررسی‌ها دریافتند پسر نوجوانی به نام سامان با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با اعلام موضوع به خانواده مقتول پدر وی خودش را به کلانتری رساند او با اطلاع از خبر قتل پسرش در حالی که شوکه شده بود، گفت: پسرم صبح زود از خانه خارج شد تا به مدرسه برود امتحان فیزیک داشت و من فکر می‌کردم مدرسه است، اما ساعت ۹ و نیم بود که از گوشی او به من زنگ زدند و موضوع را خبر دادند.

به دنبال وقوع این جنایت تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی تشکیل شد و در نخستین تحقیقات مأموران پلیس دریافتند سامان وقتی در حال عبور از بوستان بوده متوجه دعوای دو پسر شده و از آنجا که ورزشکار و از قهرمانان رشته تکواندو بوده برای جدا کردن پسر‌ها وارد معرکه می‌شود، اما یکی از پسر‌ها به تصور اینکه سامان دوست طرف مقابلش است با چاقو او را زده و فرارکرده است.

بدین ترتیب هویت متهم به نام فرید ۲۱ ساله شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت. در حالی که ردیابی‌ها برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او ادامه داشت کارآگاهان دریافتند پسر جوان به ترکیه و از آنجا به یونان فرار کرده است.

به دنبال پیگیری و شکایت پدر مقتول به دستور بازپرس پرونده متهم ازطریق پلیس اینترپل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان دریافتند متهم به کشور آلمان فرار کرده است.

با گذشت ۵ سال از این ماجرا پدر مقتول که برای پیگیری پرونده پسرش به دادگاه کیفری استان البرز آمده بود، گفت: حدود دو هفته قبل مادربزرگ متهم به عنوان تنها مطلع موثق به دادگاه فرا خوانده شد تا درباره محل اختفای نوه‌اش به دادگاه پاسخ دهد. اما این زن میانسال مدعی شد که خبری از نوه‌اش ندارد.

این خانواده سعی دارند از ما رضایت بگیرند، اما نمی‌دانند که پسرشان باعث شده زندگی ما نابود شود سامان همه امید و زندگی ما بود او پسری آرام، درس خوان و ورزشکار بود که آرزو‌های زیادی برای آینده اش داشتیم، اما به خاطر میانجی گری جانش را از دست داد. الان تنها خواسته ما دستگیری متهم و برگرداندنش به ایران برای مجازات است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید