راز جسد سلاخی شده در گاری زباله

راز جسد سلاخی شده در گاری زباله

عمق ورود تیغه چاقو به بدن زن ۴۴ ساله بیانگر آن بود که قاتل درحالت خشم و عصبانیت وحشتناک، او را در مکان دیگری به قتل رسانده است و سپس جسد را شبانه با وسیله نقلیه به خیابان ابرار انتقال داده و درون گاری زباله انداخته است.

کد خبر : ۸۴۷۳۳
بازدید : ۱۰۵۰۳
راز جسد سلاخی شده در گاری زباله
جسد زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو سلاخی شده بود، درون گاری چرخ دار زباله کشف شد. ساعت ۲ بامداد روز گذشته، زمانی که کارگر شهرداری برای تخلیه زباله کنار گاری چرخ دار قرار گرفت، ناگهان با جسد نیمه برهنه زن جوانی روبه رو شد که زیر مقداری نخاله ساختمانی قرار داشت.
پاکبان مذکور وحشت زده موضوع را به مدیران بالاتر اطلاع داد و بدین ترتیب پلیس عازم خیابان ابرار در بولوار شریعتی منطقه قاسم آباد مشهد شد. آن‌ها با مشاهده جسد غرق در خون زن ۴۴ ساله، بی درنگ با قاضی ویژه قتل عمد تماس گرفتند و به حفظ صحنه پرداختند.
دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان اداره جنایی در محل کشف جسد، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز شد.
بررسی‌ها نشان داد زن مذکور با وارد آمدن ضربات متعدد چاقو بر پیکرش به طرز فجیعی سلاخی شده است به گونه‌ای که عمق ورود تیغه چاقو به بدن زن ۴۴ ساله بیانگر آن بود که قاتل درحالت خشم و عصبانیت وحشتناک، او را در مکان دیگری به قتل رسانده است و سپس جسد را شبانه با وسیله نقلیه به خیابان ابرار انتقال داده و درون گاری زباله انداخته است.

با توجه به این که گردنبند طلای مقتول بر گردن وی خودنمایی می‌کرد فرضیه زورگیری و سرقت در همان لحظات اولیه کشف جسد منتفی شد و احتمال قتل وی در منزل مسکونی قوت گرفت.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی و اثربرداری از صحنه جرم، جسد این زن برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان ورزیده دایره قتل عمد اداره جنایی پلیس آگاهی با صدور دستورات محرمانه‌ای از سوی قاضی احمدی نژاد، دامنه تحقیقات را به سوی فرضیه‌های دیگر جنایی کشاندند.
چند ساعت بعد از آغاز عملیات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی، هویت این زن شناسایی شد و بررسی‌های تخصصی برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید