برخورد مرگبار قطار با اتوبوس در تایلند

برخورد مرگبار قطار با اتوبوس در تایلند

این حادثه در ۵۰ کیلومتری شرق بانکوک، پایتخت تایلند اتفاق افتاد. گفته شده که در نتیجه این حادثه بیش از ۳۰ نفر زخمی شده اند. در کل در زمان حادثه حدود ۶۰ نفر در اتوبوس بودند.

کد خبر : ۸۵۷۹۴
بازدید : ۱۰۲۷۴
برخورد مرگبار قطار با اتوبوس در تایلند
بنابر اعلام مقامات تایلندی در حادثه برخورد قطار با یک دستگاه اتوبوس که امروز (یکشنبه) رخ داد دستکم ۲۰ تن جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر مصدوم شدند. این حادثه در ۵۰ کیلومتری شرق بانکوک، پایتخت تایلند اتفاق افتاد. گفته شده که در نتیجه این حادثه بیش از ۳۰ نفر زخمی شده اند. در کل در زمان حادثه حدود ۶۰ نفر در اتوبوس بودند.

به گزارش شاهدان محلی راننده اتوبوس حتی با وجود روشن چراغ‌های اخطار نزدیک شدن قطار، سعی کرد تا با افزایش سرعت از ریل قطار رد شود.

تصاویر اولیه که توسط نیرو‌های امداد از محل حادثه منتشر شده نشان دهنده لاشه قطار و اتوبوس و بقایای به جا مانده از آنهاست. همچنین اجسادی که کنار ریل قطار قرار دارند و وسایل سرنشینان به صورت پراکنده در محل حادثه به چشم می‌خورد. پیش بینی می‌شود تعداد مصدومین و قربانیان این حادثه افزایش پیدا کند.

به گزارش ژاپن تودی، طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO) که سال ۲۰۱۸ منتشر شد، تایلند دومین کشور در جهان است که بالاترین نرخ تلفات جاده‌ای را دارد.
برخورد مرگبار قطار با اتوبوس در تایلند
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید