تعرض به دختر ۱۴ ساله در بوتیک

تعرض به دختر ۱۴ ساله در بوتیک

روز جمعه به پدر و مادرم گفتم که با یکی از همکلاسی‌هایم قرار دارم و به این بهانه به محل قرار یعنی همان بوتیک مهران رفتم. چند دقیقه پس‌از ورودم به مغازه مهران در را قفل و به من تعرض کرد.

کد خبر : ۸۵۸۱۶
بازدید : ۱۱۹۸۵
تعرض به دختر ۱۴ ساله در بوتیک
پسر جوان که با فریب دختر دانش‌آموزی او را به داخل یک بوتیک کشانده و مورد تعرض قرار داده بود تحت تعقیب قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده از اواخر هفته گذشته با شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام نازنین که به‌همراه پدرش به اداره پلیس آمده بود، آغاز شد.

پدر نازنین به مأموران گفت: جمعه شب پس از بازگشت دخترم به خانه متوجه وضعیت آشفته روحی و جسمی او شدم دخترم بشدت تب داشت و فکر کردیم که ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد از این‌رو نازنین را به بیمارستان بردیم، اما در آنجا بود که فهمیدم بهم ریختگی و تب او ناشی از کرونا نبوده و او توسط فردی به‌نام مهران اغفال شده و مورد تعرض قرار گرفته است و حالا از این جوان شکایت داریم.

با ثبت این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و نازنین در رابطه با موضوع پرونده به قاضی گفت: سه ماه پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مهران آشنا شدم.
او مدعی بود که صاحب یک بوتیک در یک مجتمع تجاری است و در مدت آشنایی‌مان به من علاقه‌مند شده و دوست دارد که همدیگر را از نزدیک ببینیم.
با ملاقات حضوری مخالفت کردم تا اینکه با چرب زبانی‌های او قانع شدم که به محل کارش بروم. روز جمعه به پدر و مادرم گفتم که با یکی از همکلاسی‌هایم قرار دارم و به این بهانه به محل قرار یعنی همان بوتیک مهران رفتم. چند دقیقه پس‌از ورودم به مغازه مهران در را قفل و به من تعرض کرد.

پس از اظهارات شاکی نوجوان تحقیقات در خصوص شناسایی متهم آغاز و مشخص شد که او صاحب بوتیک مورد نظر نبوده و تنها به‌عنوان شاگرد در آنجا فعالیت می‌کرده و روز جمعه با توجه به خلوت بودن پاساژ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از فرصت استفاده کرده و دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات شاکی دستور بازداشت متهم را صادر کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید