هامر الکتریکی ۲۰۲۰؛ وانتی غولپیکر

حضور فناوری شارژ سریع امکان بروزرسانی باتری طی ۱۰ دقیقه برای پیمایش ۱۶۰ کیلومتر را فراهم کرده است. سیستم تعلیق تطبیقی جدید نیز قابلیتهای آفرودی فوق العادهای را به این خودرو اضافه میکند.
کد خبر :
۸۶۱۶۸
بازدید :
۱۶۰۱۱
از مدتها قبل اخبار مختلفی در رابطه با ارائه یک نسخه الکتریکی از هامر در رسانههای خودرویی مطرح شد. هامر بواسطه طراحی متفاوت خود همواره مورد توجه قرار داشته و نمونههای مختلفی از آن با یک زبان طراحی واحد جذابیتها و قابلیتهای خود را از خیابان تا ارتش آمریکا به نمایش گذاشته اند.
اکنون جی ام سی هامر ایی ویی ۲۰۲۲ به عنوان بروزترین رونوشت این محصول خاص در کلاس وانتهای غول پیکر بطور رسمی معرفی شده است.
اکنون جی ام سی هامر ایی ویی ۲۰۲۲ به عنوان بروزترین رونوشت این محصول خاص در کلاس وانتهای غول پیکر بطور رسمی معرفی شده است.
البته سال آینده (پاییز ۲۰۲۱) ابتدا تریم ادیشن وان این خودرو عرضه میشود که ۱۱۲۵۹۵ دلار قیمت دارد و شامل جزئیات ویژهای مانند رنگ بدنه و تزئینات داخل کابین اختصاصی میشود. پس از آن در پاییز ۲۰۲۲ و بهار ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ تریمهای ارزانتر این خودرو با قیمتهای ۹۹۹۹۵/۸۹۹۹۵ و ۷۹۹۹۵ دلار عرضه خواهد شد.
ارائه مدل ۲۰۲۲ را به نوعی میتوان تولد برند هامر دانست که عملا در سال ۲۰۱۰ متوقف شده بود. هر چند با یک محصول جدید روبرو هستیم، اما هامر بواسطه زبان طراحی خود تبدیل به محصولی شاخص شد، بنابراین اینجا هم استانداردهای قبلی کاملا مدنظر قرار داشته و تنها جزئیات بروزرسانی شده اند.
طراحی جعبهای اساس کار را تشکیل داده و یکی از مهمترین تغییرات به شکل جدید دماغه مربوط میشود. چراغهای اصلی خطی و باریک همراه با گریلی (جلوپنجره) به همین سبک به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته و حروف نام این برند با پس زمینه نور ال ایی دیی به زیبایی نمایان میشود.
فندرهای (گلیگر) حجیم همراه با لاستیکهای ۳۵ اینچی در نمای جانبی یک غول قدرتمند را نمایش میدهند. در قسمت عقب نیز چراغهای اصلی گرافیک زیبایی دارند و قسمت بار نیز با یک محافظ که دارای مکانیسم الکتریکی است، بسته میشود که علاوه بر محافظت از بار اثر مهمی در بهبود شرایط ائروداینامیک خودرو دارد.
کابین
اینجا یک اتاق مینیمال تمام عیار است. شرایط به گونهای است که چشم هر چقدر هم در جستجوی زوایای گرد و منحنی باشد هیچ چیزی پیدا نمیکند! دریچههای سیستم تهویه عمودی مستطیلی، طراحی داخل دربها و همین سبک در کنسول جلو کاملا در خدمت قوانین طراحی مینیمال هستند.
نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نشانگر آمپر، نمایشپر ۱۳.۴ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، دکمههای کنترلی کامل روی فرمان، دوربینهای محیطی با پوشش ۱۸ زاویه متفاوت، نمایشگر فشار باد لاستیکها و مجموعهای از امکانات ایمنی برای این محصول در نظر گرفته شده است.
پیشرانه
در این قسمت از ۳ موتور الکتریکی با حدود ۱۰۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۵۹۲ نیوتن متر استفاده شده است که حقیقتا اعداد عجیب و غریبی برای یک وانت هستند! اما واقعیت آن است که این عدد گشتاور مربوط به گشتاوری است که لاستیکها در تماس با جاده ایجاد میکنند که همیشه بسیار بیشتر از گشتاور حقیقی پیشرانه است و در تبلیغهای فعلی هامر جدید بدان اشاره شده است!
اینجا گشتاور پیشرانه حاصل از موتورهای الکتریکی حدود ۱۰۸۵ نیوتن متر برآورد میشود. این خودرو طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت میرسد. مجموعه باتری هامر ۲۰۲۰ نیز از فناوری شرکت هوندا با نام التیوم امده که کیفیت بالایی دارد و دستیابی به برد حرکتی ۵۶۳ کیلومتر را ممکن خواهد ساخت.
حضور فناوری شارژ سریع امکان بروزرسانی باتری طی ۱۰ دقیقه برای پیمایش ۱۶۰ کیلومتر را فراهم کرده است. سیستم تعلیق تطبیقی جدید نیز قابلیتهای آفرودی فوق العادهای را به این خودرو اضافه میکند.
ارائه مدل ۲۰۲۲ را به نوعی میتوان تولد برند هامر دانست که عملا در سال ۲۰۱۰ متوقف شده بود. هر چند با یک محصول جدید روبرو هستیم، اما هامر بواسطه زبان طراحی خود تبدیل به محصولی شاخص شد، بنابراین اینجا هم استانداردهای قبلی کاملا مدنظر قرار داشته و تنها جزئیات بروزرسانی شده اند.
طراحی جعبهای اساس کار را تشکیل داده و یکی از مهمترین تغییرات به شکل جدید دماغه مربوط میشود. چراغهای اصلی خطی و باریک همراه با گریلی (جلوپنجره) به همین سبک به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته و حروف نام این برند با پس زمینه نور ال ایی دیی به زیبایی نمایان میشود.
فندرهای (گلیگر) حجیم همراه با لاستیکهای ۳۵ اینچی در نمای جانبی یک غول قدرتمند را نمایش میدهند. در قسمت عقب نیز چراغهای اصلی گرافیک زیبایی دارند و قسمت بار نیز با یک محافظ که دارای مکانیسم الکتریکی است، بسته میشود که علاوه بر محافظت از بار اثر مهمی در بهبود شرایط ائروداینامیک خودرو دارد.
کابین
اینجا یک اتاق مینیمال تمام عیار است. شرایط به گونهای است که چشم هر چقدر هم در جستجوی زوایای گرد و منحنی باشد هیچ چیزی پیدا نمیکند! دریچههای سیستم تهویه عمودی مستطیلی، طراحی داخل دربها و همین سبک در کنسول جلو کاملا در خدمت قوانین طراحی مینیمال هستند.
نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نشانگر آمپر، نمایشپر ۱۳.۴ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، دکمههای کنترلی کامل روی فرمان، دوربینهای محیطی با پوشش ۱۸ زاویه متفاوت، نمایشگر فشار باد لاستیکها و مجموعهای از امکانات ایمنی برای این محصول در نظر گرفته شده است.
پیشرانه
در این قسمت از ۳ موتور الکتریکی با حدود ۱۰۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۵۹۲ نیوتن متر استفاده شده است که حقیقتا اعداد عجیب و غریبی برای یک وانت هستند! اما واقعیت آن است که این عدد گشتاور مربوط به گشتاوری است که لاستیکها در تماس با جاده ایجاد میکنند که همیشه بسیار بیشتر از گشتاور حقیقی پیشرانه است و در تبلیغهای فعلی هامر جدید بدان اشاره شده است!
اینجا گشتاور پیشرانه حاصل از موتورهای الکتریکی حدود ۱۰۸۵ نیوتن متر برآورد میشود. این خودرو طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت میرسد. مجموعه باتری هامر ۲۰۲۰ نیز از فناوری شرکت هوندا با نام التیوم امده که کیفیت بالایی دارد و دستیابی به برد حرکتی ۵۶۳ کیلومتر را ممکن خواهد ساخت.
حضور فناوری شارژ سریع امکان بروزرسانی باتری طی ۱۰ دقیقه برای پیمایش ۱۶۰ کیلومتر را فراهم کرده است. سیستم تعلیق تطبیقی جدید نیز قابلیتهای آفرودی فوق العادهای را به این خودرو اضافه میکند.
۰