تصاویر/ ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

تصاویر/ ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

در این لیست برند اپل نه تنها از جایگاه نخست خود دفاع کرد، بلکه ارزش آن باز هم افزایش یافت و در سال ۲۰۲۰ به ۳۲۳ میلیارد دلار رسید که فاصله معنی‌داری با دیگر برند‌های جهان دارد.
کد خبر: ۸۶۲۱۳
بازدید : ۴۶۷۸
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
شرکت "اینتربرند" هر سال باارزش‌ترین برند‌های جهان را معرفی می‌کند. تاثیر پاندمی کرونا امسال، اما بر لیست باارزش‌ترین شرکت‌های جهان نیز قابل رویت است. ارزنده‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰:
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰
شرکت "اینتربرند" هر سال رتبه "بهترین برند‌های جهان" (Best Global Brands) را منتشر می‌کند. در این لیست برند اپل نه تنها از جایگاه نخست خود دفاع کرد، بلکه ارزش آن باز هم افزایش یافت و در سال ۲۰۲۰ به ۳۲۳ میلیارد دلار رسید که فاصله معنی‌داری با دیگر برند‌های جهان دارد.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰
ارزش شرکت تجارت اینترنتی آمازون با افزایش ۶۰ درصدی به ۲۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید. این شرکت با ارتقا یک رتبه موفق شد در جایگاه دوم لیست اینتربرند قرار بگیرد. پاندمی کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش خرید‌های آنلاین در موفقیت آمازون تاثیر بسزایی داشته است.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

مدال برنز سال ۲۰۲۰ به شرکت مایکروسافت رسید. ارزش این شرکت هم در این سال افزایش یافت و به ۱۶۶ میلیارد دلار رسید.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰
برند گوگل با کاهش ارزش روبرو شد و از رتبه دوم به چهارم در سال ۲۰۲۰ سقوط کرد. ارزش این شرکت ۱۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار ارزیابی شده است.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

ارزش شرکت کره‌ای سامسونگ که دارای زیرمجموعه‌های گوناگون از الکترونیک تا صنایع سنگین است در سال ۲۰۲۰ افزوده شد و به ۶۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید. برند سامسونگ با یک رتبه افزایش در لیست اینتربرند در جایگاه پنجم قرار گرفت.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

معروف‌ترین نوشیدنی جهان، گرچه از اجزای دائمی لیست باارزش‌ترین برند‌های جهان است، اما امسال با تنزل یک‌رتبه‌ای در جایگاه ششم قرار گرفت و ارزش آن ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار ارزیابی شده است.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

ژاپن با شرکت تویوتا دارای باارزش‌ترین برند خودروسازی جهان است. این شرکت با ارزشی معادل ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار موفق شد از جایگاه هفتم خود در میان ۱۰ برند برتر جهان دفاع کند.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

امسال هم مرسدس بنز تنها برند آلمانی است که موفق شده در میان ده برند برتر جهان جای گیرد و با ارزشی معادل ۴۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار از جایگاه هشتم خود در لیست اینتربرند دفاع کند.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰
 
بنظر می‌رسد غذای فست فود هنوز هم برای تعدادی لذیذ است. برند فروشگاه زنجیره‌ای مک دونالد با ارزش ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار همچون سال ۲۰۱۹ در رتبه نهم قرار دارد.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

میکی ماوس احتمالا احساس غرور خواهد کرد. برند والت دیسنی با ارزشی معادل ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار دوباره در این سال در رتبه دهم قرار گرفت.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

جایگاه شرکت خودروسازی آلمانی بی ام‌و در سال ۲۰۲۰ تغییری نکرد و با ارزش تقریبا ۴۰ میلیارد دلار در رتبه یازدهم باقی ماند و موفق نشد در میان ۱۰ برند برتر جهان جای گیرد.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

شرکت اینتل در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف سخت‌افزار رایانه، با تمرکز بر مادربورد، کارت شبکه، چیپست، بلوتوث و حافظه فلش، همچنین انواع مختلف ریزپردازنده، نیم‌رسانا، مدار مجتمع، واحد پردازش گرافیکی و سامانه نهفته فعالیت می‌کند که ارزش آن در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۳۷ میلیارد دلار بود و با ارتقا یک رتبه، دوازدهم شد.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

فیس‌بوک در سال ۲۰۲۰ یک رتبه ارتقا یافت و با ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

ارزش شرکت شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم‌افزار و سخت‌افزار آی بی ام با دو رتبه تنزل به ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ رسید و در رتبه چهاردهم قرار گرفت.
 
ارزشمندترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۰

شرکت نایکی با ارزش ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه پانزدهم قرار دارد و با ارزش‌ترین شرکت فعال در عرصه مد است. نایکی به نسبت سال ۲۰۱۹ یک رتبه ارتقا یافته است.
 
منبع: دویچه وله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
از میان اخبار
نگاه
تازه‌‌ترین عناوین