پایان ۵۰ روز کودک ربایی در استان گلستان

پس از ۵۰ روز خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و محل اختفای آدم‌ربایان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از استان‌های شرقی کشور شناسایی و پس از دستگیری متهمان، کودک به آغوش خانواده بازگردانده شد.

کد خبر : ۸۶۳۲۹
بازدید : ۱۰۵۰۸
گلستان رئیس دادگستری گمیشان گفت: با تلاش‌های قضایی و انتظامی و اطلاعاتی، کودک ربایی با دستگیری متهمان پایان یافت.

محمد تازیکی اظهار کرد: مدتی قبل گزارشی مبنی بر ربودن پسربچه ۱۱ ساله در دادسرای گمیشان ثبت شد. به علت اهمیت موضوع، تیم مشترکی از دستگاه قضایی، انتظامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان تشکیل و تلاش‌ها برای شناسایی کودک ربایان و یافتن مخفیگاهشان آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ۵۰ روز خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و محل اختفای آدم‌ربایان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از استان‌های شرقی کشور شناسایی و پس از دستگیری متهمان، کودک به آغوش خانواده بازگردانده شد.

رئیس دادگستری گمیشان بیان کرد: کودک در سلامت است و ۷ آدم‌ربا هم پس از دستگیری در حال انتقال به استان برای رسیدگی به اتهاماتشان در دادگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه اختلافات مالی علت این کودک ربایی عنوان شده است، افزود: تحقیقات بر روی این پرونده در دادسرای گمیشان در حال انجام است. تازیکی تأکید کرد: آدم‌ربایی از جرائم خشن و غیرقابل گذشت است و نگاه قانون‌گذار به مرتکبان این جرم، سخت‌گیرانه است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید