قتل عمو و زن‌عمو به خاطر اختلاف مالی

قتل عمو و زن‌عمو به خاطر اختلاف مالی

زن‌عمویم که با دیدن این صحنه ترسیده بود قصد فرار داشت، اما به او نیز گلوله‌ای شلیک کردم و بعد به‌سرعت از آن محل گریختم. متهم بعد از بازجویی‌ها و شرح جزئیات جنایت به بازسازی صحنه قتل پرداخت.

کد خبر : ۸۶۳۹۰
بازدید : ۱۰۹۵۵
قتل عمو و زن‌عمو به خاطر اختلاف مالی
پرونده مردی که عمو و زن‌عموی خود را به خاطر اختلاف مالی به قتل رسانده است روی میز قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. تحقیقات درباره این پرونده از اوایل سال جاری و زمانی آغاز شد که به کارآگاهان جنایی استان فارس خبر دادند جنایتی مسلحانه رخ داده است.
مأموران بعد از حضور در محل قتل مشاهده کردند زن و مردی میانسال هدف گلوله قرار گرفته‌اند. مرد زخمی جانش را از دست داده بود، اما همسر او به بیمارستان منتقل شد. در ادامه همسایگان این زوج تحت بازجویی قرار گرفتند.
یکی از آن‌ها سرنخ مهمی را در اختیار پلیس قرار داد و گفت: مقتول با برادرزاده‌اش اختلاف داشت و آن‌ها مرتب با هم درگیر می‌شدند. زمان حادثه باز هم از خانه این زن و شوهر صدای دعوا به گوش رسید. البته من اهمیتی ندادم و خیال کردم موضوع تمام می‌شود تا اینکه صدای گلوله‌ها را شنیدم و بعد هم مرد جوان فرار کرد.
در‌حالی‌که مأموران تحقیقات خود را برای دستگیری متهم آغاز کرده بودند، از بیمارستان خبر رسید زن میانسال نیز به دلیل شدت جراحت تسلیم مرگ شده است. متهم چند روز بعد شناسایی و بازداشت شد. این جوان که کامران نام دارد، در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: من و عمویم از سال‌ها قبل بر سر موضوعات ملکی و مالی با هم اختلاف داشتیم.
او حق مرا خورده بود. بار‌ها از وی خواستم سهمم را بدهد، اما از این کار طفره می‌رفت تا اینکه بالاخره در‌حالی‌که از دست او به‌شدت عصبانی بودم با سلاح به خانه‌اش رفتم. ما باز هم با هم درگیر شدیم که من به سمت عمویم شلیک کردم.
متهم به قتل ادامه داد: زن‌عمویم که با دیدن این صحنه ترسیده بود قصد فرار داشت، اما به او نیز گلوله‌ای شلیک کردم و بعد به‌سرعت از آن محل گریختم. متهم بعد از بازجویی‌ها و شرح جزئیات جنایت به بازسازی صحنه قتل پرداخت.
سپس قرار مجرمیت علیه او تنظیم شد و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس رفت. کامران به‌زودی در دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید