جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو

جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو

این خودرو هم طراحی، هم مشخصات فنی. هم توانایی بالای رانندگی و هم تجهیزات مناسب را با خود دارد و بدون سوگیری ذهنی، در جایی بالاتر از میانگین کلی گروه خود را به خریداران معرفی کرده است.

کد خبر : ۸۶۹۲۷
بازدید : ۱۷۶۸۰
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
فرادید | GV۷۰ نماینده نسلی تازه از خودرو‌های شهری و لوکس است که برای طیف وسیعی از خریداران جذاب است. در دو هفته‌ای که این خودرو معرفی شده جنسیس بابت خلق چنین محصولی به شدت تحسین شده است. این شاسی‌بلند کره‌ای کیفیت و دوام لکسوس را با شکوه طراحی برند‌های مشهوری نظیر بنتلی و مرسدس بنز تلفیق کرده و چهره جذابی از خود ساخته است.
آخرین محصول این شرکت نیز به عقیده بسیاری از تحلیلگران صنعت خودرو یکی از بهترین ساخته‌های این شرکت در چند سال اخیر است.
جنسیس بابت این موفقیت باید مدیون تیم برجسته طراحانش به ویژه لوک دانکرووک باشد که با خلق زبان طراحی "ظرافت ورزشی" موفق به دمیدن روحی مهیج و مجلل در خودرویی میان قیمت شده‌اند. رسانه‌های داخلی و خارجی از زمان معرفی جنسیس GV۷۰ نکات بسیاری را نوشته‌اند.
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
مشخصات فنی، چارچوب طراحی و تجهیزات اتاق
با این حال هنوز درباره این شاسی‌بلند مجلل کره‌ای حرف نگفته بسیار است. این خودرو در کلاسی بسیار فشرده با طیف وسیعی از رقبای آلمانی، آمریکایی، ژاپنی و البته گستره‌ای از تولیدات اروپایی رودر رو است. از ولوو xc۶۰ تا مرسدس بنز GLC و از ب. ام؛ و x۳ تا آلفا رومئو استلویو، پورشه ماکان، لکسوس NX، کادیلاک XT ۵ و دی‌اس ۷ کراس‌بک و دو جین رقیب دیگر.
جنسیس دست به بازی خطرناکی زده، اما بی سلاح پا به این میدان نگذاشته است. این خودرو هم طراحی، هم مشخصات فنی. هم توانایی بالای رانندگی و هم تجهیزات مناسب را با خود دارد و بدون سوگیری ذهنی، در جایی بالاتر از میانگین کلی گروه خود را به خریداران معرفی کرده است.

برای نمونه طراحی بدنه خودرو به نوعی انقلابی در این کلاس محسوب می‌شود. در شرایطی که همه به سوی فرم‌های رادیکال.خطوط پیچیده، حجم‌های اغراق‌آمیز و طرح‌های مخوف حرکت کرده‌اند، جنسیس GV۷۰ سعی کرده تنها خودش باشد.
یک پوزه مهیج با دو ردیف چراغ در طرفین، جلوپنجره‌ای بزرگ و توری و چند خط ساده، اما عمیق کل چیزی است که شما در نمای جلو‌ می‌بینید.
در نمای عقب هم خودرو اسپورت، اما ساده و دقیق طراحی شده است. دو خط باریک سرخ در یک حجم سیال و دوار چنان خوش نشسته‌اند که کمتر کسی تصور می‌کند با یک شاسی‌بلند روبروست و همه ناخودآگاه یاد محصولات ورزشی و کورسی‌ می‌افتند. نمای کناری نقطه اوج کار طراحان GV۷۰ است.
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو

اینجا همه چیز در نهایت ظرافت طراحی شده و تصویر خوبی را برای شاسی‌بلند لوکس شرکت هیوندای ایجاد کرده است. در واقع جنسیس به عنوان زیربرند لوکس هیوندای این محصول و باقی تولیداتش را با جزئیات بالای بصری و فنی تولید می‌کند و GV۷۰ یکی از بهترین کار‌های این شرکت است.
رینگ‌ها، خطوطی که از دو بخش عقب و جلو به کناره‌ها کشیده شده‌اند از جمله بهترین اتفاقاتی هستند که به طرح کناری جلو صدچندانی بخشیده‌اند. تماشا کنید. ترکیب رینگ‌های فورج‌کاری شده و طرح‌دار سری جی- ماتریکس با اگزوز‌های دوار پشت گلگیر عقب، کروم‌کاری حاشیه پنجره‌ها و پف‌آلودگی پایین ستون D که با خطی به جلوپنجره
وصل شده، آنقدر خوب از کار درآمده که ناخودآگاه GV۷۰ را به بهترین تصویر این رده از بازار تبدیل می‌کند.
در نمای داخلی همه چیز بی‌نهایت عالی است. اگر طرح نسل قبل مرسدس بنز اس، سی و‌ای کلاس یک اصلاحات جدی در رده طراحی داخلی بود، بی‌اغراق باید فرم داخلی نسل تازه محصولات جنسیس را انقلابی نامید. کمتر خودرویی در این رده وجود دارد که با چنین ترکیب حیرت‌انگیزی از حجم‌های جدید، ترکیب‌های بدیع، مواد خوشایند و قطعات خوش‌تراش تولید شده باشد.
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
جنسیس آشکارا در این خودرو و برخی دیگر از محصولاتش نشان داده هیچ چیز را دست کم نگرفته بنابراین برای هر بخش ایده‌ای جذاب ارائه می‌کنید. فقط مرور کنید ترکیب رنگ کابین و طرح غربیلک فرمان این خودرو را تا ببینید خریداران در GV۷۰ با چه سطح خوبی از تنوع بصری روبرو می‌شوند.
غربیلک فرمان این خودرو در عین لوکس بودن حس کلاسیک خودرو‌های دهه ۴۰ و ۵۰ را به بیننده می‌دهد. در بخش فنی این خودرو هنوز تست نشده، اما راهکار هیوندای برای استفاده از دانش تخصصی ب. ام؛ و در زمینه ساخت خودرو‌های اسپورت با سطح بالای کیفیت رانندگی و هندلینگ به نظر جواب داده است.
گروه هیوندای که در این سال‌ها با انتصاب آلبرت بیرمان آلمانی به مدیریت بخش فنی مهندسی خود توانسته محصولات خوبی مثل ولوستر N را بسازد، در ساخت GV۷۰ جنسیس را دست تنها نگذاشته است.
گفته می‌شود جنسیس به کمک مهندس آلمانی که مدیر بخش ام پاور ب. ام؛ و بوده ترکیب خوشایندی از سواری پایدار و ورزشی را برای محصولات اخیرش به ویژه سری GV۷۰ ترتیب داده است. شاسی‌بلند جنسیس GV۷۰ که روی پلتفرمی مشترک با سدان جذاب و متحول شده G۷۰ تولید شده، درست به مانند برادرش دیفرانسی عقب است، اما در مواقع ضرور به حالت دودیفرانسیل درمی‌آید.
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
این خودرو که فعلا با دو موتور ۲.۵ و ۳.۵ لیتری توربو چهار و شش سیلندر به بازار می‌آید به ترتیب ۳۰۰ و ۳۷۵ ایب بخار قدرت خواهد داشت.
اعدادی که برای خریداران این کلاس کاملا مکفی بوده و حد مناسبی از شتاب و قدرت را به راننده می‌بخشد. در عین حال به لطف گیربکس ۸ سرعته، ترمز‌های قوی، رینگ و لاستیک ۲۱ اینچی و معماری دقیق شاسی این خودرو کره‌ای کاملا رام خواهد بود.

این خودرو در دو هفته گذشته فروش خوبی را در کشور کره جنوبی آغاز کرده و در اندک نمونه‌هایی که به خیابان آمده توانسته نظر رسانه‌ها و علاقمندان به خودرو را به خود جلب کند. بر این مبنا می‌توان جنسیس GV۷۰ را یکی از بخت‌های فروش بالا در سال ۲۰۲۱ دانست. این خودرو توانایی بالایی برای تبدیل شدن به کابوسی واقعی برای تولیدات بنز، ب. ام. و، ولوو، آئودی و کلادیلاک را دارد.
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
جی‌وی ۷۰؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو
فقط منتظر باشید.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    فقط پراید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید