پسر جوان، دختر ۱۳ساله را به آتش کشید

پسر جوان، دختر ۱۳ساله را به آتش کشید

به همین خاطر کینه‌اش را به دل گرفتم و شب حادثه او را به ساختمان نیمه کاره کشاندم بعد هم دست و پایش را با طناب بستم و شیشه تینر را روی سر و صورت و بدنش خالی کرده و فندک را کشیدم.

کد خبر : ۸۷۳۶۷
بازدید : ۱۰۶۶۳
پسر جوان، دختر ۱۳ساله را به آتش کشید
پسرجوان که متهم است دختری ۱۳ ساله را به قتل رسانده صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی تحت محاکمه قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده از ۱۲ خرداد سال ۹۵ به‌دنبال آتش‌سوزی در یک ساختمان نیمه کاره واقع در محله فرخ آباد فردیس کرج شروع شد.
ساکنان محل که صدای ناله‌های یک دختر را شنیده بودند به داخل ساختمان رفتند و پس از مشاهده این دختر نوجوان که در آتش می‌سوخت با کمک امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی البرز وی را به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل کردند، اما شدت سوختگی آنقدر زیاد بود که وی جان باخت.
پس از وقوع این حادثه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دایره جنایی فردیس کرج تشکیل شد و در ادامه تحقیقات به پسری ۱۷ ساله به‌نام یاسر ظنین شده و او را بازداشت کردند. یاسر که نقاش ساختمان بود به دوستی با ستاره - مقتول- اعتراف کرد، اما گفت او خودسوزی کرده است.

اعتراف به قتل
در حالی که این پسر نوجوان تحت بازجویی قرار داشت به قتل ستاره اعتراف کرد و گفت: من عاشق این دختر بودم، اما متوجه شدم او با پسری افغانستانی دوست شده است به همین خاطر کینه‌اش را به دل گرفتم و شب حادثه او را به ساختمان نیمه کاره کشاندم بعد هم دست و پایش را با طناب بستم و شیشه تینر را روی سر و صورت و بدنش خالی کرده و فندک را کشیدم.
در حالی که داشت می‌سوخت ساختمان را ترک کردم، اما وقتی از ساختمان خارج می‌شدم به چند نفر رهگذر گفتم که دختری در این ساختمان خودسوزی کرده است فکر می‌کردم بموقع نجاتش می‌دهند، من نمی‌خواستم او بمیرد.
بدین ترتیب یاسر به اتهام قتل عمد بازداشت شد. وی یک بار به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر قیومی محاکمه شد، اما چون بخشی از مدارک پرونده ناقص بود، رسیدگی دوباره به تکمیل تحقیقات موکول شد.

در دادگاه چه گذشت؟
سرانجام صبح دیروز رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری به ریاست قاضی قیومی و با حضور دو مستشار در شعبه یکم استان البرز انجام شد. سپس اولیای دم که پدرو مادر مقتول بودند در جایگاه ایستادند و خواستار قصاص متهم شدند.
آن گاه یاسر که حالا پسری ۲۱ ساله شده بود پای میز محاکمه ایستاد و به رئیس دادگاه گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم. ستاره خودسوزی کرده است. قاضی پرسید:، اما تو اعتراف کردی که دست و پایش را بستی و او را آتش زده‌ای.
مادرت نیز در تشریح شب ماجرا اعلام کرده که تو ساعت ۱۰ شب در حالی که لباس هایت آغشته به تینر بوده سراسیمه به خانه آمدی و موضوع آتش‌سوزی ستاره را مطرح کردی چرا الان انکار می‌کنی؟

متهم که هیچ دفاعی از خودش نداشت سکوت کرد. بدین ترتیب با پایان یافتن دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید