کمری ۲۰۲۱؛ نسخه فیس لیفت اروپا

پوشش چرم جدید در تریمهای مختلف برای فضای داخل کابین یکی دیگر از تغییرات قابل ذکر محسوب میشود. در بخش ایمنی نیز جدیدترین بروزرسانیهای سیستم ایمنی تویوتا سنس نصب شده که شامل کروز کنترل تطبیقی هم میشود.
کد خبر :
۸۷۴۹۶
بازدید :
۱۴۵۷۱
مازیار دانیالی | کمری یکی از مطرحترین برندهای فعال در مجموعه تویوتا است که از سال ۱۹۸۲ تا کنون مدلها و کلاسهای مختلف آن به بازارهای مختلف صادر شده اند. در کشورمان نیز با توجه به سابقه حضور؛ مخاطب آشنایی کامل با مدل اکس وی ۳۰ که در فاصله سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ تولید شده و همچنین اکس وی ۴۰ که از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ تولید شده؛ دارد.
اکس وی ۵۰ نیز که مدلهای آن از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ روی خط تولید تویوتا قرار داشت؛ به میزان محدودتری در بازار ایران یافت میشوند.
به تازگی تصاویری از فیس لیفت جدید کمری برای بازار اروپا منتشر شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت. تغییرات جزئی در قسمت بامپر (سپر)، گریل (جلوپنجره) و در نهایت بهبود داینامیک دماغه از جمله ویژگیهای نسخه فیس لیفت جدید در نمای ظاهری محسوب میشود.
رینگهای استاندارد آلومینیومی در اندازههای ۱۷ و ۱۸ اینچی قابل سفارش هستند.
کابین
در فضای داخل کابین یک نمایگر جدید ۹ اینچی برای سیستم سرگرمی را مشاهده میکنیم که به منظور بهبود خط دید در قسمت بالای کنسول اصلی جلو جانمایی شده است. عملکرد سیستم سرگرمی نیز روانتر و با اندروید اوتو و اپل کارپلی هماهنگتر شده است.
پوشش چرم جدید در تریمهای مختلف برای فضای داخل کابین یکی دیگر از تغییرات قابل ذکر محسوب میشود. در بخش ایمنی نیز جدیدترین بروزرسانیهای سیستم ایمنی تویوتا سنس نصب شده که شامل کروز کنترل تطبیقی هم میشود.
اما در رابطه با پیشرانه باید به نمونه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی با ۲۱۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر اشاره کنیم که در مقایسه با نمونه قبلی بدون تغییر باقی مانده است. خودروی طی ۸.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد.
این خودرو در سه ماهه نخست ۲۰۲۱ برای فروش وارد بازار اروپا میشود:
اکس وی ۵۰ نیز که مدلهای آن از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ روی خط تولید تویوتا قرار داشت؛ به میزان محدودتری در بازار ایران یافت میشوند.
به تازگی تصاویری از فیس لیفت جدید کمری برای بازار اروپا منتشر شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت. تغییرات جزئی در قسمت بامپر (سپر)، گریل (جلوپنجره) و در نهایت بهبود داینامیک دماغه از جمله ویژگیهای نسخه فیس لیفت جدید در نمای ظاهری محسوب میشود.
رینگهای استاندارد آلومینیومی در اندازههای ۱۷ و ۱۸ اینچی قابل سفارش هستند.
کابین
در فضای داخل کابین یک نمایگر جدید ۹ اینچی برای سیستم سرگرمی را مشاهده میکنیم که به منظور بهبود خط دید در قسمت بالای کنسول اصلی جلو جانمایی شده است. عملکرد سیستم سرگرمی نیز روانتر و با اندروید اوتو و اپل کارپلی هماهنگتر شده است.
پوشش چرم جدید در تریمهای مختلف برای فضای داخل کابین یکی دیگر از تغییرات قابل ذکر محسوب میشود. در بخش ایمنی نیز جدیدترین بروزرسانیهای سیستم ایمنی تویوتا سنس نصب شده که شامل کروز کنترل تطبیقی هم میشود.
اما در رابطه با پیشرانه باید به نمونه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی با ۲۱۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر اشاره کنیم که در مقایسه با نمونه قبلی بدون تغییر باقی مانده است. خودروی طی ۸.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد.
این خودرو در سه ماهه نخست ۲۰۲۱ برای فروش وارد بازار اروپا میشود:
۰