شخصیت‌شناسی؛ چقدر اعتماد به نفس دارید؟

شخصیت‌شناسی؛ چقدر اعتماد به نفس دارید؟

خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روانی است که شخص به خاطر تجربه‌های قبلی به توانایی‌ها و استعداد‌های خود در انجام کار‌ها به صورت موفقیت‌آمیز اعتماد می‌کند و آن‌ها را باور دارد.

کد خبر : ۸۷۸۸۵
بازدید : ۱۰۳۲۵
طرز ایستادن انسان‌ها می‌تواند حرف‌های زیادی را درباره اعتماد به نفس افراد بزند. خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روانی است که شخص به خاطر تجربه‌های قبلی به توانایی‌ها و استعداد‌های خود در انجام کار‌ها به صورت موفقیت‌آمیز اعتماد می‌کند و آن‌ها را باور دارد که تا میزان زیادی به شخصیت ما هم مربوط است، بنابراین خیلی از کار‌های ما از جمله طرز ایستادن ما می‌تواند میزان اطمینان خاطر و اعتماد به نفس ما را مشخص کند.

در ادامه تست شخصیتی تهیه شده است تا با آن بتوانید میزان اطمینان خاطر خود را فقط با انتخاب از بین دو حالت ایستادن، بسنجید، پس حالتی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید با آن نوع ایستادن راحت‌تر هستید.
تست شخصیتی؛ چقدر اعتماد به نفس دارید؟
شماره یک
شما اطمینان یک استاد یا مربی را دارید. این گونه که شما مچ دستتان را نگه می‌دارید نشان می‌دهد که شما در موقعیت‌هایی که در مقابل یک نفر قرار می‌گیرید، اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالایی دارید. شما بیشتر در رهبری گروه‌های کوچک استعداد دارید تا گروه‌های بزرگ. شما دوست دارید که نظرات شما شنیده شود و به نظرات دیگران هم احترام می‌گذارید.

شما می‌خواهید مشکلاتتان را حل کنید و تا حد توانتان به مردم کمک کنید و به همین خاطر هم مورد تشویق و حمایت اکثر افراد قرار می‌گیرید.

شماره ۲
شما اعتماد به نفسی کاریزماتیک دارید. نحوه نگه داشتن بازویتان در پشت نشانگر این است که شما یک رهبر کاریزماتیک هستید که اعتماد به نفس منحصر به فردی از خود نشان می‌دهید و برای دیگران مشخص است. علاوه بر این، تمایلی ندارید که با مردم صحبت کنید یا نسبت به دیگران حسادت کنید.

شما می‌دانید که در زندگی همیشه موانعی وجود دارد و به همین دلیل به دیگران کمک می‌کنید تا آن‌ها هم به شما کمک کنند و مردم شما را به خاطر مهربانی، سخاوت و عشقی که نسبت به نیازمندان نشان می‌دهید، تحسین می‌کنند. با شما راه موفقیت دور و دراز به نظر نمی‌رسد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید