مقتول، قاتل را لو داد

مقتول، قاتل را لو داد

این درگیری وحشتناک که شیشه‌های شکسته نوشابه نیز به طرز هولناکی در آن خودنمایی می‌کرد، به زد و خورد با چاقو کشید که در نهایت «علی-ف» از ناحیه پهلوی چپ هدف اصابت ضربه چاقو قرار گرفت.

کد خبر : ۸۷۹۵۴
بازدید : ۱۰۶۱۱
مقتول، قاتل را لو داد
تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد مشهد درباره جسد مردی که دقایق اولیه بامداد روز گذشته از پشت بام درون یک زمین خالی پرت شده بود، در حالی تا صبح به طول انجامید که خبر جنایتی دیگر به دنبال نزاعی خونین، گروه تخصصی ویژه جنایی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد کشاند.
اوایل بامداد روز گذشته، وجود جسدی خون آلود در یک زمین محصور واقع در خیابان ثمانه ۱۵، ماموران انتظامی را به بولوار فردوسی کشاند.
آنان با دیدن جسد مرد ۴۵ ساله‌ای که کنار دیوار یک منزل مسکونی سه طبقه افتاده بود، بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی در محل کشف جسد تحقیقات در این باره آغاز شد.
بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که جسد از پشت بام ساختمان سه طبقه درون زمین خالی محصور سقوط کرده است.
ادامه تحقیقات نشان داد: ناصر (مقتول) در طبقه سوم ساختمان سکونت داشت و تعدادی کبوتر نیز در پشت بام نگهداری می‌کرد، اگرچه ابتدا فرضیه سقوط از پشت بام مطرح می‌شد، اما خیلی زود با بررسی‌های میدانی مقام قضایی در محل نگهداری کبوتران، این فرضیه به طور کامل رد شد و پرونده‌ای جنایی شکل گرفت چرا که دقت و کنکاش‌های چندین ساعته قاضی احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان به آثاری در پشت بام رسید که نشان از وقوع جنایت داشت.

مقتول، قاتل را لو داد!
در حالی که تحقیقات قاضی باتجربه شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تا صبح روز گذشته ادامه داشت، ناگهان خبر مرگ جوانی ۳۱ ساله به دنبال نزاعی خونین، گروه تخصصی ویژه جنایی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد کشاند.
تحقیقات در مرکز درمانی وخیابان بهمن ۲۶ (محل وقوع نزاع) نشان داد که حدود ۱۰ روز قبل، نزاعی بین جوانی به نام علی (مقتول) و جوان ۳۱ ساله‌ای به نام محمدرضا رخ داده که در این حادثه ضربه‌ای با چاقو بر کتف جوان ۳۱ ساله وارد آمده بود.
دامنه این ماجرا به درگیری‌های دیگر کشید تا این که صبح جمعه گذشته، نزاع خونین با استفاده از سلاح‌های سرد در بهمن ۲۶ دوباره شروع شد.
این درگیری وحشتناک که شیشه‌های شکسته نوشابه نیز به طرز هولناکی در آن خودنمایی می‌کرد، به زد و خورد با چاقو کشید که در نهایت «علی-ف» از ناحیه پهلوی چپ هدف اصابت ضربه چاقو قرار گرفت و حیدر برادر محمدرضا نیز در حالی به طرز دلخراشی مجروح شد که ضربه‌ای با چاقو بر پیکر محمدرضا فرود آمد.
با انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، تلاش کادر درمانی برای نجات آن‌ها از مرگ آغاز شد و «علی-ف» براثر شدت خون ریزی و عوارض ناشی ازاصابت ضربه چاقو به کما رفت، اما ساعاتی بعد به هوش آمد و تلاش‌ها برای نجات جان او ادامه یافت.
با این حال این جوان صبح یک شنبه گذشته دوباره به کما رفت و شب نیز جان خود را از دست داد. بررسی‌های بیشتر مقام قضایی درباره چگونگی وقوع جنایت و انگیزه نزاع مرگبار در حالی تا ظهر روز گذشته طول کشید که مادر و برادر مقتول مدعی شدند «علی-ف» قبل از مرگ قاتل خودش را در بیمارستان لو داده و محمدرضا را به عنوان ضارب معرفی کرده است!
به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور دستگیری ضارب و دیگر عوامل شرکت کننده در نزاع منجر به قتل را صادر کرد.
سپس گروهی از کارآگاهان با نظارت سرهنگ بهرامزاده (رئیس اداره جنایی آگاهی) رصد‌های اطلاعاتی خود را با محاصره مخفیگاه‌های متهمان آغاز کردند تا این که چند ساعت بعد محمدرضا (متهم به قتل) در حالی دستگیر شد که برادر وی نیز به دلیل اصابت ضربه چاقو، هنوز حال مناسبی ندارد!
تحقیقات بیشتر در این باره زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) برای کشف زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید