پرجست‌وجوترین واژه‌های گوگل در ۲۰۲۰

پرجست‌وجوترین واژه‌های گوگل در ۲۰۲۰

پرجست‌وجوترین واژه‌های سال ۲۰۲۰ در وب گوگل «ویروس کرونا» بوده که با توجه به تغییری که همه‌گیری ویروس کرونا در زندگی مردم به وجود آورده است، منطقی به نظر می‌رسد.

کد خبر : ۸۸۱۹۹
بازدید : ۸۹۸۴
پرجست‌وجوترین واژه‌های گوگل در ۲۰۲۰
گوگل با انتشار گزارش سالانه خود، پرجست‌وجوترین واژه‌ها در موتور جست‌وجوی این شرکت در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که ویروس کرونا در صدر آن‌ها قرار داشت. فهرست پرجست‌وجوترین واژه‌ها در موتور جست‌وجوی گوگل نشان می‌دهد که جهان در طول یکی از تاریخی‌ترین سال‌های اخیر به دنبال چه اطلاعاتی بوده است.
پرجست‌وجوترین واژه‌های سال ۲۰۲۰ در وب گوگل «ویروس کرونا» بوده که با توجه به تغییری که همه‌گیری ویروس کرونا در زندگی مردم به وجود آورده است، منطقی به نظر می‌رسد. پس از ویروس کرونا، نتایج انتخابات، کوبی برایانت، زوم و IPL در فهرست پرجست‌وجوترین کلید واژه‌ها در گوگل قرار گرفتند.

پرجست‌وجوترین واژه‌ها در گوگل‌نیوز شامل ویروس کرونا، نتایج انتخابات، ایران، بیروت و هانتا ویروس بود. پرجست‌وجوترین افراد در گوگل جو بایدن، کیم جونگ اون، بوریس جانسون، کامالا هریس و تام هنکس بودند. در گزارش گوگل آمده است ۲۰۲۰ سالی بود که در آن کاربران بیش از قبل برای یافتن پاسخ انواع پرسش‌ها جست‌وجو کردند.
جست‌وجوی کاربران برای «امروز چه روزی است؟» و همچنین جست‌وجو برای دستور پخت غذا رکورد زد. در بخش «چگونه درست کنیم؟» برترین جست‌وجو‌ها شامل این موارد بودند: ۱- چگونه [مایع]ضدعفونی‌کننده دست درست کنیم؟ ۲- چگونه ماسک صورت با پارچه درست کنیم؟ ۳- چگونه قهوه زده شده درست کنیم؟ ۴- چگونه با یک باند ماسک درست کنیم؟ و ۵- چگونه یک ماسک بدون دوخت درست کنیم؟

گوگل بخش جدیدی به نام پرجست‌وجوترین‌ها برای واژه مجازی در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. از آنجا که بسیاری از فعالیت‌ها در سال میلادی جاری مجازی شد، این بخش بیشترین جست‌وجوی کاربران در زمینه مجازی را نشان داد که به این ترتیب بود:
۱-سفر‌های مزرعه مجازی، ۲-تور‌های موزه مجازی، ۳- دربی کنتاکی مجازی، ۴- یادگیری مجازی و ۵- طرفداران NBA مجازی. بر اساس گزارش سرچ انجین ژورنال، در بخش جست‌وجو با عبارت «در دوران ویروس کرونا» پرجست‌وجوترین‌ها از این قرار بودند:
۱-بهترین سهامی که در دوران ویروس کرونا می‌توان خرید، ۲- آشنایی در دوران ویروس کرونا، ۳- باز بودن مطب دندان‌پزشک در دوران ویروس کرونا، ۴- بیکاری در دوران ویروس کرونا و ۵- استخدام در دوران ویروس کرونا.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید