لوکسژن URX؛ کراس اوور جدید تایوانی

لوکسژن URX؛ کراس اوور جدید تایوانی

شیب سقف و مسیر حرکت خط شانه بیش از حد خرگوشی شده تا در نمای جانبی به نوعی آشفتگی میان یک کراس و شاسی بلند حس شود.

کد خبر : ۸۸۶۶۱
بازدید : ۱۴۴۰۸
لوکسژن یکی از برند‌های خودرویی است که محصولات آن سابقه عرضه در چین و تایوان را دارند. در اطلاعات موجود اشاره شده که این مجموعه زیر نظر ائتلاف دانگ فنگ یولون فعالیت دارد. برند لوکسژن در سال ۲۰۰۹ ثبت شده و دفتر مرکزی آن در میائولی کانتی درغرب تایوان قرار دارد.

طراحی
یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، کراس اووری با نام URX است که در رده قیمتی ۲۱۹۷۰ تا ۲۳۸۱۰ دلار با توجه به آپشن عرضه می‌شود. این محصول از منظر ابعاد برابر با ۴۷۲۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۶ میلیمتر در عرض و ۱۷۶۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۷۲۰ میلیمتر است.

وزن خالص این خودرو از ۱۵۸۵ تا ۱۶۳۰ کیلوگرم در مدل ۵ و ۷ صندلی محاسبه شده است.

از منظر طراحی نمی‌توان خلاقیت و امضای مشخصی برای تولیدکننده در آن مشاهده کرد. جزئیات دماغه بار‌ها در محصولات مختلف مشاهده شده اند. شیب سقف و مسیر حرکت خط شانه بیش از حد خرگوشی شده تا در نمای جانبی به نوعی آشفتگی میان یک کراس و شاسی بلند حس شود.

کابین
داخل کابین ترکیبی از بافت نرم و سخت مشاهده می‌شود، اما کیفیت بافت سخت در سطح چندان مطلوبی قرار ندارد. نوع طراحی و کیفیت مواد تشکیل دهنده نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی با ظاهر تبلتی نیز یکی دیگر از نکات منفی طراحی این کابین است.

از امکانات کابین می‌توان به مواردی مانند: تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، درب صندق عقب الکترویکی، نورپردازی هوشمند داخلی، پشتیبانی از فرامین صوتی، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی راننده با حافظه، استراحتگاه دست، اسکای روف با تنظیم الکتریکی، پاور ویندوز و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب،‌ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نور بالای تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک، سنسور باران و ... قابل اشاره هستند.

پیشرانه
در این قسمت برای تمامی تریم‌ها از نمونه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربو با ۲۰۴ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. ظرفیت باک خودرو برابر با ۵۵ لیتر است و آمار مصرف سوخت برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۱.۳ لیتر، در بزرگراه ۶.۸ لیتر و در حالت ترکیبی ۸.۴ لیتر محاسبه شده است.

پیشرانه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و تمامی تریم‌ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک هستند:
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید