سارق فراری عابر پیاده را کشت

سارق فراری عابر پیاده را کشت

وز پنجشنبه خبر رسید مرد ۴۲ ساله که از سوی متهم با خودرو زیر گرفته شده بود در اثر ضربه مغری در بیمارستان جان باخته است. بدین ترتیب اتهام قتل عمد نیز به پرونده این مرد شرور اضافه شد.

کد خبر : ۸۸۷۲۰
بازدید : ۱۰۵۹۳
سارق فراری عابر پیاده را کشت
پسر شیشه‌ای که خودروی شاسی بلند یک دختر را سرقت کرده بود وقتی در یکی از پمپ بنزین‌های کرج با صاحب خودرو رو‌به‌رو شد از ترس گرفتار شدن خلاف جهت شروع به فرار کرد، اما یک عابر پیاده را زیر گرفت و کشت.
یکم دی ماه امسال دختری به‌نام مژگان به‌همراه پسری جوان به بیمارستانی در تهران مراجعه کرد وقتی دختر جوان برای ویزیت وارد مطب پزشک شد به‌خاطر اعتماد به پسر جوان سوئیچ خودرو «ام‌وی‌ام» خود را در حالی که کیف و مدارک خودرو نیز در آن بود به وی داد، اما وقتی ساعتی بعد برگشت نه از خودرو خبری بود و نه از پسر جوان. هر‌چه هم با تلفن همراه وی تماس گرفت پاسخی نداد به‌همین خاطر به کلانتری رفت و شکایت کرد.

مژگان گفت با این پسر که بنیامین نام دارد و ۳۲ ساله است حدود ۲ ماه قبل آشنا شدم با هم به آموزشگاه زبان می‌رفتیم و از همانجا دوست شدیم به او اعتماد داشتم، اما نمی‌دانم چرا این کار را کرد.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارق و دستگیری وی ادامه داشت عصر همان روز در حالی که مژگان به‌همراه دوستش در پمپ بنزین رجایی شهر در کرج منتظر سوخت‌گیری خودرو بودند ناگهان دختر جوان چشمش به خودروی سرقت شده افتاد که همان پسر نیز پشت فرمانش نشسته بود.
وی بلافاصله پیاده شد و در حالی که فریاد می‌کشید و کمک می‌خواست به‌طرف خودرواش دوید، اما سارق به محض مشاهده او و دوستش با عجله و بر خلاف جهت شروع به حرکت کرد و در حالی که یک عابر پیاده را نیز زیر گرفت از محل گریخت.

بدین ترتیب با حضور پلیس در محل مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد و تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا اینکه متهم شامگاه چهارم دی در کیانمهر کرج شناسایی و با صدور حکم بازداشت به اتهام سرقت، ارتباط نامشروع و خیانت در امانت دستگیرشد.

به‌دنبال دستگیری این متهم و انتقال او برای بازجویی، روز پنجشنبه خبر رسید مرد ۴۲ ساله که از سوی متهم با خودرو زیر گرفته شده بود در اثر ضربه مغری در بیمارستان جان باخته است. بدین ترتیب اتهام قتل عمد نیز به پرونده این مرد شرور اضافه شد.

محمد قیومی معاون دادستان و سرپرست مجتمع شهید بهشتی استان البرز در تشریح این خبر گفت: اواخر هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن راننده یک خودروی شاسی بلند با زیر گرفتن یک مرد و حرکت خلاف جهت خودرو‌ها با سرعت فرار می‌کرد.
وقتی رسیدگی به ماجرا در دستور کار قرار گرفت مشخص شد وی خودروی یک دختر جوان را سرقت کرده و وقتی این دختر او را دیده و قصد درگیری داشته وی پا به فرار گذاشته است و در این حادثه باعث مرگ یک عابر نیز شد.
پس‌از دستگیری متهم در بررسی سوابق مشخص شد وی که به شیشه اعتیاد دارد از ماه‌ها قبل به اتهام سرقت در زندان به سر می‌برده، اما حدود ۲ ماه قبل با گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمده بود که این بار خودروی این دختر را سرقت کرد.
وی دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر است و یکی از شگردهایش این بوده که با معرفی خود به‌عنوان صاحب یک شرکت بزرگ اعتماد دختران را جلب کرده و پس از طرح دوستی با آن‌ها اقدام به سرقت می‌کرده است. قاضی قیومی از کسانی که از سوی وی مورد سرقت یا تعرض قرار گرفته‌اند خواست تا به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز نیز با بیان اینکه متهم برای تکمیل پرونده در اختیار تیم جنایی قرار دارد و بازجویی از این متهم ادامه دارد گفت: خانواده مرد جوانی که از سوی این متهم کشته شده است نیز با درخواست قصاص خواهان رسیدگی سریع به پرونده وی هستند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید