همکاری وان‌پلاس و گوگل برای تولید رقیب اپل‌واچ

همکاری وان‌پلاس و گوگل برای تولید رقیب اپل‌واچ

سیستم عامل Wear OS جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما با همکاری گوگل سعی داریم ارتباط میان اکوسیستم Wear OS، اندروید تی‌وی و گوشی‌های اندرویدی را توسعه دهیم.

کد خبر : ۸۸۷۳۱
بازدید : ۹۴۹۱
همکاری وان‌پلاس و گوگل برای تولید رقیب اپل‌واچ
وان‌پلاس اخیرا اعلام کرد با همکاری شرکت گوگل، درحال کار روی ساعت هوشمند جدیدی است که به‌عنوان رقیبی جدید برای اپل‌واچ وارد بازار خواهد شد. اخیرا پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس با انتشار پستی توییتری اعلام کرد ساعت هوشمند این شرکت در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.
پیش‌تر در سال ۲۰۱۶، چارل پی، از بنیان‌گذاران وان‌پلاس نیز تصاویری را از طراحی این ساعت منتشر کرده بود که البته تاکنون خبری از عرضه این محصول نشده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد اکنون تصمیم وان‌پلاس جدی است.

مدیرعامل وان‌پلاس هفته گذشته نیز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Input، رسما از احیای پروژه تولید ساعت هوشمند این شرکت خبر داد و اعلام کرد این شرکت قصد دارد با همکاری گوگل، ساعت هوشمند جدید را تولید کند. البته هنوز جزئیاتی در این خصوص منتشر نشده است.
وی در مصاحبه خود عنوان کرد: سیستم عامل Wear OS جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما با همکاری گوگل سعی داریم ارتباط میان اکوسیستم Wear OS، اندروید تی‌وی و گوشی‌های اندرویدی را توسعه دهیم.

البته پیش از این مصاحبه نیز وب‌سایت ۹۱ Mobiles، اطلاعاتی را درخصوص ساعت هوشمند وان‌پلاس منتشر کرد که در آن، شمار مدل W ۳۱۰ GB برای این محصول و نام آن نیز وان‌پلاس واچ ذکر شده بود. هنوز مشخص نیست آیا این ساعت با نام وان‌پلاس واچ عرضه خواهد شد یا نام دیگری برای آن در نظر گرفته می‌شود.
ناگفته نماند که وان‌پلاس علاوه بر این ساعت، رونمایی از چند گوشی جدید دیگر را نیز در دستور کار دارد و قرار است از وان‌پلاس ۹، وان‌پلاس ۹ پرو و وان‌پلاس ۹ لایت در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱رونمایی کند.
منبع: آی‌تی ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید