نحوه فعال سازی سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

نحوه فعال سازی سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

نحوه فعال سازی سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل؛ در هنگام دریافت سیم کارت‌های همراه اول، یک فرم به شما تحویل می‌شود که باید آن را به دقت و با صحت کامل اطلاعات، تکمیل نموده و آن را تحویل مامور پست یا متصدی فروش سیم کارت دهید. برای تکمیل مدارک، حتما ارائه یک برگ کپی کارت ملی یا شناسنامه الزامی است و حتما باید کپی کارت شناسایی خودتان را در اختیار داشته باشید تا پس از مراجعه مامور پست یا نماینده همراه اول، آن را ارائه دهید. لازم به ذکر است که اثر انگشت پای فرم تکمیل شده نباید فراموش شود.

کد خبر : ۸۸۷۶۱
بازدید : ۱۴۶۵۷

نحوه فعال سازی سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل

فرادید | گاهی پیش می آید که یک سیم کارت به دستمان می رسد که نه فعال است و نه مدارکی از ما گرفته شده تا فعال شود. گاهی سیم کارت های رایگان و هدیه شامل چنین مواردی می شوند و برای فعال کردن آن ها باید یکی دو مرحله را پشت سر بگذارید تا بتوانید با سیم کارت جدیدتان تماس بگیرید، پیام کوتاه رد و بدل کنید یا به گشت و گذار در فضای مجازی بپردازید.

​فعالسازی سیم کارت همراه اول
در هنگام دریافت سیم کارت‌های همراه اول، یک فرم به شما تحویل می‌شود که باید آن را به دقت و با صحت کامل اطلاعات، تکمیل نموده و آن را تحویل مامور پست یا متصدی فروش سیم کارت دهید. برای تکمیل مدارک، حتما ارائه یک برگ کپی کارت ملی یا شناسنامه الزامی است و حتما باید کپی کارت شناسایی خودتان را در اختیار داشته باشید تا پس از مراجعه مامور پست یا نماینده همراه اول، آن را ارائه دهید. لازم به ذکر است که اثر انگشت پای فرم تکمیل شده نباید فراموش شود.

پس از چند ساعت از اینکه مدارک شما تحویل همراه اول شد، سیم کارت فعال می‌شود. اما بهتر است که قبل از آن سیم کارت را داخل گوشی گذاشته و با آن کد #۱۱*۱۴۰* [YES/OK]را شماره گیری نمایید. این موضوع در برقراری ارتباط سیم کارت و شبکه موثر است و می‌تواند روی زمان فعال شدن سیم کارت شما تاثیرگذار باشد.

​فعال سازی سیم کارت ایرانسل

سایت اپراتور دوم یعنی ایرانسل، راه حل ساده‌ای برای فعال کردن سیم کارت‌های این اپراتور پیشنهاد داده است و آن هم یک کد دستوری است. سیمکارت‌های جدید اعتباری با اولین تماس و شماره گیری کد #۲*۱*۵۵۵* فعال می‌شوند.

سیم کارت‌های دائمی نیز با اولین تماس فعال میشوند. اگر سیمکارت خود را از ۳G به ۴G تبدیل کرده اید و هنوز سیم کارت جدید فعال نشده است کافی است کد #۳۴* را در همان سیم کارت قدیمی وارد کنید.

در مواردی نیز فعال سازی پس از گذشت ۴۸ ساعت پس از ارسال مدارک پستی مورد نیاز انجام خواهد شد:

• سیم‌کارت‌های رند ایرانسل

• سیم‌کارت‌های مختص مودم‌های اینترنت ثابت (TD-LTE)

• ترابرد شماره تلفن همراه از اپراتور‌های دیگر به ایرانسل (اگر در ترابرد سیمکارت به ایرانسل دچار مشکلی شدید میتوانید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایرانسل به صورت آنلاین از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرید)
فعالسازی سیمکارت رایتل:
در صورت ثبت نام و خرید سیم کارت از وب سایت رایتل، پس از ارائه مدارک شناسایی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد، شرکت رایتل سیم کارت را به شما تحویل و سیم کارت شما فعال می‌گردد.

در صورت خرید از فروشگاه‌های رایتل یا نمایندگی‌های مجاز پس از ارائه مدارک شناسایی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد، سیم کارت به شما تحویل داده میشود و در همان لحظه سیمکارت تان فعال بوده و قابل استفاده است.

در صورت خرید سیم کارت از سایر نقاط فروش، شما باید ابتدا جهت ثبت نام سیم کارت به یکی از فروشگاه‌های رایتل یا نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمایید. بدیهی است در این صورت پس از ارائه مدارک شناسایی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد و ارسال مدارک به شرکت رایتل، سیم کارت شما فعال شده و قابل استفاده خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید