تست روانشناسی بر اساس علم کیمیاگری

تست روانشناسی بر اساس علم کیمیاگری

زئوس خدایی است که تعلیم و ذهن را اداره می‌کند. بنابراین، این نماد به شما می‌گوید که موفقیت‌ها و سرمایه‌ای که کسب کرده‌اید از تجربیات زندگی شخصی شما حاصل می‌شود.

کد خبر : ۸۹۲۴۲
بازدید : ۱۱۲۱۹
نماد‌های علم کیمیاگری مسیر زندگی و درس‌های زندگی شما را برایتان مشخص می‌کنند.با این تست روانشناسی و انتخاب نماد علم کیمیاگری که در این تصویر برای شما جذاب است، کشف کنید که پانسیل نهفته درون شما چیست.
تست روانشناسی بر اساس علم کیمیاگری
تصویر شماره ۱
نقره: روحیه - سلامتی
این تصویر به معنای این است که الهه، عنوان شما را می‌پرسد. نقره نشان دهنده ماه است، بیانگر هیجان و ذکاوت بصری است. این پیام برای بسیاری از کسانی که تصویر نقره را انتخاب کرده‌اند، توجه و تصور در غریزه شما است که چگونه الهه به شما اعتماد می‌کند و این قدرت شما است.

نقره نشان دهنده جذابیت و انرژی یک دختر است. این نماد به شما کمک می‌کند تا نسبت به بقیه افراد، خاص به نظر برسید و حتی شما را در نگاه همه به یک الهه تبدیل می‌کند. با این حال، به بهزیستی خود (هریک از نظر جسمی و روانی) توجه کنید. مسائل خانگی، ناامیدی یا بیماری باعث می‌شود در سنین پایین تمرکز خود را بر روی درمان بگذارید.
در نتیجه اینکه یک الهه شفابخش و پرورش‌دهنده همه ما است، ممکن است همین الهه پاسخگوی آسیب‌های درمانی خود و افراد اطراف باشد.

درس زندگی: بهتر است راه‌های بهبود یافتن را به ویژه برای خودتان کشف کنید.

تصویر شماره ۲
سرب: راه جادوگر - تغییرات
اگر تصویر ۲ را انتخاب کرده‌اید، ممکن است بخواهید روی تغییر شکل و بازآفرینی تمرکز کنید. این تصویر نشان دهنده مسیر بدشانسی است، مسیری که ساده نیست و تصمیم‌گیری در این مسیر سخت‌ترین کار است چراکه تغییر یک جریان، تلاش بسیار زیادی می‌خواهد، اما پس از غلبه بر مشکلات، باید با دانش خود در مسیر قدم بردارید.

شما به دلیل جوانتر بودن، درد و ضرر زیادی داشته‌اید. به نظر نمی‌رسد که همه در زندگی با شما صادق باشند. سرب با زحل، سیاره ساحره‌ها ارتباط دارد. جادوگر از طریق محدودیت‌ها و استقامت، ارزش واقعی زندگی را پیدا می‌کند. تحول فقط زمانی اتفاق می‌افتد که شما راه حل ناامیدی و درد را بدانید. وقتی مسائل واضح است، شما باید یک نگاه سازنده به زندگی داشته باشید. در این سطح، تمام قطعات زندگی برای شما عالی است.

کلاس زندگی: بهتر است به شما آموزش داده شود که درد خود را التیام دهید.

تصویر شماره ۳
قلع: راه اهریمنی‌ها - تجربه
اگر شما این تصویر را انتخاب کرده‌اید، یعنی برای خودتان یک تخصص انتخاب کرده‌اید. این دنباله راه ژوپیتر (زئوس)، پادشاه خدایان است. زئوس ما را تشویق می‌کند تا از طریق مهارت زندگی مورد آموزش قرار بگیریم.

زئوس خدایی است که تعلیم و ذهن را اداره می‌کند. بنابراین، این نماد به شما می‌گوید که موفقیت‌ها و سرمایه‌ای که کسب کرده‌اید از تجربیات زندگی شخصی شما حاصل می‌شود.

شما آرزو‌هایی داشتید، اما برای رسیدن به آرزو‌های خود به آموزش نیاز و ضرورت دارید. شما آرزوی یک کتابخانه بزرگ را دارید. مکانی که احتمالاٌ می‌توانید از جستجوی آن و دسترسی به داده‌های جهان لذت ببرید و این مسیر حکیمان، کاوشگران و دانشجویان است.

کلاس زندگی: به هیچ وجه نیاز خود را نادیده نگیرید.

تصویر شماره ۴
جیوه: راه کیمیاگر - جهانگردی
این تصویر، مرموزترین مسیر در نظر گرفته شده است. این راهی است که از عطارد می‌گذرد، فردی که روح هر یک از فرشتگان و شر را حمل می‌کند. شما کشف می‌کنید و به شما یاد داده می‌شود که این هیجان زندگی، از زمان جوانی همراه شما است.
شما تحت تأثیر چیزی که دیده‌اید و آنچه می‌شنوید یا تخصصی که دارید قرار می‌گیرید و به هیچ وجه در جستجوی واقعیت متوقف نمی‌شوید. این راهی است که در آن سفر، اساساً بهترین روش است. از آنجا که حوصله فرد خاصی را ندارید، ممکن است به طور مرتب تغییر کرده و تغییر وضعیت دهید تا بهبود پیدا کنید.

کلاس زندگی: بهتر است به شما آموزش داده شود تا کمی بیشتر از زندگی لذت ببرید.

تصویر شماره ۵
آهن: راه قهرمانی - استقامت
اگر این تصویر را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که آهن، بهترین رویکرد را در میان عناصر دارد. مسیر آهن مسیری است که برکت و خطای زیادی را به همراه دارد و همانطور که مشخص شده، آهن فلز مریخ است. بنابراین، مسیر دنباله پیشرفت، نبرد، نیاز و جاه‌طلبی است.

ممکن است از کودکی تحت فشار قرار بگیرید تا در زندگی باقی بمانید. شما از طریق از دست دادن، درد، تحمل و بهبود زخم، آموزش می‌بینید. بنابراین، برای داشتن یک زندگی ایده‌آل ممکن است بخواهید از روح و روان زمین مراقبت کنید.

کلاس زندگی: بهتر است راه‌های ایجاد صلح را کشف کنید.

تصویر شماره ۶
طلا: راه خدایان - ثروت
اگر تصویر شماره ۶ توجه شما را جلب کرده، بدانید و آگاه باشید که راه درست را انتخاب کرده‌اید. مسیر طلایی، دنباله‌رو مسیر خدای خورشید است. صفات کلی این گروه مردسالاری، کمال، شکوه و سلطنت است. این راهی است که پادشاهان و خدایان در آن قدم گذاشته‌اند. بنابراین، یک مسیر مستقیم برای همه افراد نیست.

در صورتی که این مسیر را انتخاب کرده باشید، باید برای داشتن یک زندگی ایده‌آل، سعی در رفع مشکلات و سختی‌های زندگی داشته باشید. افرادی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، معمولا به دلیل قضاوت شدید، شرایط خودتخریبی را تجربه می‌کنند.

کلاس زندگی: شما می‌توانید راه‌های بخشش را کشف کنید و ابتدا با بخشیدن خود آغاز کنید.

تصویر شماره ۷
مس: راه نفوذ - جذب
این مسیر مربوط به بیان زیبا، جوان، هنرمندانه و خلاقانه است. مس یک فلز است که در اکثر واکنش‌ها، از همان ابتدا جادو به پا می‌کند و در نتیجه، برای ابراز احساسات و عشق، علاوه بر شکوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسیر از دیگر مسیر‌ها شیرین‌تر است و این به ما می‌آموزد که زندگی فقط دارای انرژی، سلطه و نفرت نیست بلکه علاوه بر آن، عشق و عاشقی نیز دارد که از طریق آن، ارزش‌های زندگی را پایدار می‌کنیم. این ویژگی می‌گوید شما می‌توانید تمام آنچه را که واقعاً می‌خواهید، تغییر دهید، به شرطی که شوق و ذوق خود را همیشه حفظ کنید.

کلاس زندگی: بهتر است به شما آموزش داده شود که شرایط را به سادگی قبول کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید