خودروی جدید کرمان موتور از خط تولید بیرون آمد

این خودروی پیکاپ نمونه تغییر یافته جک تی ۸ است که طی قراردادهای مهندسی به ایران آمده و با نشان اختصاصی کرمان موتور، یعنی KMC، در خط تولید این خودروساز بخش خصوصی مونتاژ میشود.

پیکاپ T۸ به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است میتواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.
تصاویر جدید از کارخانه کرمان موتور نشان میدهد که نسخه نهایی پیکاپ KMC T۸ توسط این شرکت تولید شده است و به زودی روانه بازار میشود.
این خودروی پیکاپ نمونه تغییر یافته جک تی ۸ است که طی قراردادهای مهندسی به ایران آمده و با نشان اختصاصی کرمان موتور، یعنی KMC، در خط تولید این خودروساز بخش خصوصی مونتاژ میشود. پیکاپ T۸ به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است میتواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ این خودرو، تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، تریم داخلی چرم، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک ها، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، دیفرانسیل هوشمند عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، آیینههای برقی دارای گرمکن و صندلی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت از جمله ویژگیهای اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور خواهد بود.
چراغهای اصلی ترکیبی از هالوژن و ال ایی دیی دارند که در قالب یک الگوی مناسب جانمایی شده اند و فاصله بین آنها را یک گریل (جلوپنجره) کاملا کرومی و لوگوی بزرگ KMC پر کرده است. با توجه به توسعه گریل، عملا بامپر (سپر) به قسمتی یکپارچه از دماغه تبدیل شده که قابل تفکیک نیست. در پایینترین قسمت بامپر چراغهای مه شکن قرار گرفته است.

با حرکت به سمت نمای جانبی؛ مجددا با ترکیبی مناسب و متناسب روبرو میشویم که با هلال پلاستیکی بالای فندرها (گلگیر)، رکاب فلزی بزرگ و گارد قسمت بار بر ویژگیهای آفرودی آن تاکید شده است.
گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخها منتقل میکند. از منظر ابعاد این محصول برابر با ۵۳۲۵ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

پیکاپ جک T۸ از یک پیشرانه بنزینی ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره میبرد که این موتور توان تولید قدرت ۱۸۸ اسب بخار در دور موتور ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در دورهای ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه را دارد
با توجه به اینکه برای خودروهای آفرودی در اختیار بودن بیشینه گشتاور در دورهای پایین موتور از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا سازندگان این خودرو به این مهم نیز توجه داشته و بیشینه گشتاور پیشرانه را از دورهای پایین تری در اختیار راننده قرار میدهد که این امر به عنوان یکی از مزایای این خودرو به شمار میرود.

