اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۱

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۱

در ادامه اخبار حوادث روز چهارشنبه (۱ اسفند) گزارشی تلخ راجع به آتش گرفتن کانکس بر اثر صاعقه در دزفول منتشر شد. این کانکس که محل تدریس سه معلم به همراه دو شاگرد بوده شامگاه دوشنبه در منطقه چشمه شیرین و چنگستان بخش سردشت دزفول در آتش صاعقه می‌سوزد.

کد خبر : ۸۹۶۳۹
بازدید : ۱۰۲۰۹
اخبار حوادث روز
فرادید | در تیتر حوادث امروز، چهارشنبه ۱ بهمن خبری راجع به مرگ مشکوک نوجوانی در کانون اصلاح و تربیت می‌خوانیم.

همچنین گزارش مربوط به دستگیری سرکرده باند جعل مدارک تحصیلی و شناسایی مادر و دختر سارق به دست زن نقاش را مرور خواهیم کرد:

مرگ نوجوان؛ خودکشی یا قتل؟

سر خط خبری صفحه حوادث روزنامه شرق و ایران راجه به مرگ مرموز نوجوانی در کانون اصلاح و تربیت بود. او که دوران محکومیتش را به خاطر سرقت در کانون می‌گذارند در پی یک درگیری با جوانی دیگر کشته می‌شود. مادر این پسر در مصاحبه‌ای گفته است که از کانون با او تماس می‌گیرند مبنی بر اینکه پسرش را به علت درد کلیه به بیمارستان منتقل کرده اند، ولی بعد از چند ساعت در همان حالت جان خود را از دست می‌دهد...

دستگیری مادر و دختر سارق به دست زن نقاش:

در ادامه اخبار حوادث روز، روزنامه ایران درباره مادر و دختری می‌نویسد که در لباس رمال و فالگیر، طلا و جواهرات زنان و دختران مراجعه کننده را سرقت می‌کردند. آن‌ها طعمه‌های خود را با نوشیدنی مسموم بیهوش می‌کردند...

متلاشی شدن باند جعل مدارک تحصیلی

روزنامه شهروند در صفحه حوادث روز خود خبری منتشرمی کند مبنی بر دستگیری سرکرده باند جعل مدارک. اعضای این باند مدارک پزشکی از دانشگاه‌های خارج از کشور جعل می‌کردند. پس از آن نیز این مدارک را به صورت میلیونی به متقاضیان می‌فروختند و از این طریق توانستند ۱۰ میلیارد تومان به جیب بزنند...

در ادامه اخبار حوادث روز گزارشی تلخ راجع به آتش گرفتن کانکس بر اثر صاعقه در دزفول منتشر شد. این کانکس که محل تدریس سه معلم به همراه دو شاگرد بوده شامگاه دوشنبه در منطقه چشمه شیرین و چنگستان بخش سردشت دزفول در آتش صاعقه می‌سوزد.

هنگام حادثه سه معلم و دو دانش‌آموز در کانکس بودند که همگی این افراد دچار سوختگی شدید و خفیف شده و ۲ نفر از آن‌ها به علت شدت سوختگی به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند.

همچنین در اخبار حوادث روزنامه ایران آمده است که دختر ۲ ساله‌ای که درِ خمیر دندان راه تنفسش را بسته بود و در یک قدمی مرگ قرار داشت با کمک به موقع امدادگران آتش‌نشانی اصفهان نجات یافت.

صبح سه‌شنبه زن جوانی وحشت‌زده با سازمان آتش‌نشانی تماس گرفت و گفت که دو دختر ۵ و ۲ ساله‌اش را در خانه تنها گذاشته بوده، اما ساعتی بعد دختر ۵ ساله‌اش با تلفن همراه او تماس گرفته و گفته خواهرش در حال خفگی است.

بلافاصله بعد از این تماس، کارشناسان ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان به خانه این زن در خیابان جامی غربی رفتند و پس از رسیدن به محل با دختر ۲ ساله در حالی روبه‌رو شدند که در خمیر دندان راه گلویش را بسته و در حالی که رنگش کبود شده بود به سختی نفس می‌کشید.

اما امدادگران در خمیردندان را از گلویش خارج کردند و کودک نجات یافت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید