باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟

باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟

در سطح قیمتی ۲ نیز پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو/ایکاپ هم از بالاترین سطح کیفیت در این ارزیابی‌ها برخوردار بوده و توانسته هر پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.

کد خبر : ۸۹۶۴۶
بازدید : ۱۴۱۳۳
پژو 2008 ایران خودرو

بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودرو‌های سواری تولیدی آذر سال‌جاری، دو محصول پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ و نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کرده و باکیفیت‌ترین خودرو‌های داخلی باشند. طبق این ارزیابی چهار خودرو چهار ستاره، ۱۸ مدل خودرو سه ستاره و تنها دو خودرو دو ستاره‌ای شده‌اند و خودروی تک‌ستاره کیفی نیز تولید نمی‌شود.

گزارش ارزیابی کیفی خودرو‌های سواری تولیدی آذر ماه ارائه شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نشان می‌دهد که در سطح قیمتی نخست سواری‌ها، نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است.

پس از آن در همین سطح قیمتی، تیگو ۷ مدیران‌خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در سطح قیمتی ۲ نیز پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو/ایکاپ هم از بالاترین سطح کیفیت در این ارزیابی‌ها برخوردار بوده و توانسته هر پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.
SWM G ۰۱ F
در سطح قیمتی ۲ خودرو‌های سواری هایما S ۷ اتوماتیک و SWM G ۰۱ F در رده خودرو‌های چهار ستاره کیفی قرار گرفته، خودرو‌های جک S ۵، جک S ۳ و SWM G ۰۱ سه ستاره‌ای شده و MVM X ۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است. در گروه قیمتی ۴ در میان خودرو‌های سواری تولید شده در آذرماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ و مدل صندوقدار آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه قیمتی، پژو ۴۰۵ خراسان نیز در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است. خودرو‌های سواری در سطح قیمتی ٥ نیز شامل محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودرو‌های با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

ارزیابی کیفی خودرو‌های سواری تولید آذر ماه نشان می‌دهد که خوشبختانه، چندین ماه است که دیگر خودروی تک ستاره کیفی تولید نمی‌شود. در مدل ارزیابی کیفی خودرو‌های داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید