اخبار حوادث روز؛ ۹۹/۱۱/۰۴

اخبار حوادث روز؛ ۹۹/۱۱/۰۴

سر خط خبری حوادث روز، ۴ بهمن ماه، سقوط مرگبار چتر باز معروف بود. محمد بزرگی که سابقه پرش‌های زیادی را از ارتفاع در کارنامه ورزشی خود داشت صبح پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهدای پلاسکو، طی مراسمی در ایستگاه آتش نشانی فاز ۱ اکباتان پرواز داشت که متأسفانه چتر وی باز نشد.

کد خبر : ۸۹۷۱۶
بازدید : ۱۰۷۴۹
اخبار حوادث
فرادید | تلخ‌ترین تیتر خبری روزنامه‌ها امروز ۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ درباره سقوط مرگبار چترباز معروف؛ محمد بزرگی در اکتابان بود. در ادامه اخبار حوادث روز، قتل در زندان رجایی شهر، افشای راز قتل زن جوان بعد از ده سال، اخاذی سه برادر در تصادفات ساختگی و... را مرور می‌کنیم:

یک، دو، سه؛ آخرین پرواز

سر خط خبری حوادث روز، ۴ بهمن ماه، "سقوط مرگبار چتر باز معروف" بود. محمد بزرگی که سابقه پرش‌های زیادی را از ارتفاع در کارنامه ورزشی خود داشت صبح پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهدای پلاسکو، طی مراسمی در ایستگاه آتش نشانی فاز ۱ اکباتان پرواز داشت که متأسفانه چتر وی باز نشد...

افشای راز قتل

روزنامه ایران در صفحه حوادث خبری از قتل زن جوان منتشر می‌کند. این پرونده که ۱۰ ساله شده است با گزارش شاهد قتل روند تازه‌ای در پیش گرفت. مرد میانسال بعد از عذاب وجدان به پلیس مراجع می‌کند و می‌گوید ۱۰ سال قبل دیدم که همسایه به همراهی ۲ نفر دیگر جنازه‌ای را از خانه بیرون آوردند...

قتل در زندان؛ اختلاف بر سر وکیل بند

درگیری و نزاع خونین در زندان رجایی شهر موجب مرگ مرد جوان شد. روزنامه شرق در اخبار حوادث می‌نویسد: متهم به قتل که دوران محکومیت خود را در زندان به دلیل قتل فرد دیگری می‌گذارند و با توجه به رضایت اولیای دم منتظر آزادی است، اما در حال حاضر باید برای قتل هم بندی خود در دادگاه حاضر شود...

در ادامه حوادث روز، سه برادر به جرم اخاذی دستگیر شدند . آن‌ها با خودروی پژو ۴۰۵ و تردد در مناطق شمال تهران عمدتا با خودرو‌های گران‌قیمت مانند پورشه تصادف ساختگی ایجاد می‌کردند و این تصادفات به نحوی طراحی می‌شد که خودروی مال‌باخته در آن مقصر شناخته شود. در دو ماه اخیر، آن‌ها موفق به اخاذی ۱۷۰میلیون‌تومانی از مال‌باختگان شده بودند.

روزنامه ایران خبرِ حادثه واژگونی اتوبوس کارگران کارخانه صباباتری در جاده سمنان- دامغان که یک کشته و ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت را منتشر کرد. مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: ساعت ۶:۵۵ صبح پنجشنبه اتوبوس کارگران صباباتری که در حال انتقال کارگران از قرچک به کارخانه بود در محور گرمسار به سمنان واژگون شد.

در میان خبر‌های بخش حوادث که تقریبا تلخ و ناگوار هستند خبر آزادی مرد محکوم به قصاص که مرتکب قتل شوهرخاله همسرش شده بود، پس از ۱۷ سال با کمک نیکوکاران هم‌وطن، برای خوانندگان به طور حتم خوش خواهد بود.

این زندانی به نام سیروس مهرماه ۱۳۸۴ به دلیل بروز اختلافات خانوادگی با همسرش، با خانواده او درگیر و در یک نزاع خونین باعث مرگ شوهرخاله همسرش و پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. او با کمک خیرین توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و از حکم اعدام رها شود.

داستان قتلی که سیروس بر اثر یک لحظه عصبانیت مرتکب شد و فروپاشی کانون دو خانواده و تلف‌شدن ۱۷ سال از بهترین دوران جوانی شاید درس عبرتی باشد برای آنان که در جریان مشکلات زندگی زود از کوره در می‌روند و با عدم کنترل در اعصاب و روان خود فاجعه به بار می‌آورند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید