اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۶

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۶

در یکی از خبرهای حوادث امروز 6 بهمن ماه چنین گزارش شده که ۳ مرد که در جستجوی گنج بودند در غار بابااحمد چالدران که گاز سمی از خود منتشر می‌کند جان خود را از دست دادند. جسد یکی از آن‌ها که اهل سنندج بود با کمک غارنوردان خارج شد.

کد خبر : ۸۹۸۰۹
بازدید : ۱۱۱۸۹
حوادث روز
فرادید | گاهی با کنترل خشم، مهار کردن حس غرور، عاقبت اندیشی درباره کاری که انجام می‌دهیم می‌توانیم از بروز حوادثی جلوگیری کنیم که شاید پیامد‌های آن تا مدت‌ها و شاید به طور دائم دامن گیرمان شود. در اخبار حوادث امروز ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ تیتر خبری حوادث روزنامه‌های صبح را مرور می‌کنیم:

قتل برای هواداری از دوست:

مرد جوان که برای هواخواهی از دوستش مرتکب قتل شده بود به قصاص محکوم شد. روزنامه خراسان در تشریح این خبر مصاحبه‌ای با متهم به قتل انجام داده است. وی با سلاح کلاشینکف راننده پژوه را به ضرب گلوله‌های متعدد از پا درآورد...

عشق ممنوعه و قتل مرد جوان

روزنامه شرق راجع به خبر قتل مردی می‌نویسد که پس از کشته شدن به آتش کشیده شده بود. در بررسی‌هایی که تیم تحقیقاتی پلیس انجام داد مشخص شد همسر مقتول با همدستی پسرخاله اش نقشه قتل را کشیده اند...

قتل به خاطر ۳۰ کیلو گرم ماده مخدر

زن جوانی به اداره پلیس کرج رفته و خبر ربوده شدن همسرش را می‌دهد. او می‌گوید فردی تماس گرفته و گفته در ازای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسرش را آزاد می‌کند. در ادامه بررسی این ماجرا، مأموران با بقایای جسد مقتول در بیابان‌های صفادشت رو به رو می‌شوند...

زن خائن به قتل رسید

روزنامه ایران همچنین در اخبار حوادث روز، گزارشی از قتل زنی میانسال به دست کارگر رستوران منتشر می‌کند. در تحقیقات به عمل آمده، رابطه پنهانی مقتول با مرد جوان آشکار می‌شود. متهم به قتل اعتراف میکند که در یک درگیری وتحت تأثیر ماده مخدر شیشه، سر مقتول را چندین بار به دیوار کوبیده واو را خفه کرده است...

در ادامه خبر‌ها آمده است؛ ۳ مرد که در جستجوی گنج بودند در غار بابااحمد چالدران که گاز سمی از خود منتشر می‌کند جان خود را از دست دادند . جسد یکی از آن‌ها که اهل سنندج بود با کمک غارنوردان خارج شد.

سجاد اسماعیل‌زاده، رئیس جمعیت هلال احمر ماکو درباره جزئیات این ماجرا گفت: «جسد یکی از ۳ نفر گرفتار در غار سمی بابااحمد چالدران کشف و خارج شد. شامگاه شنبه ۴ بهمن‌ماه جسد مفقودی فردی از اهالی سنندج بعد از ۱۲ ساعت عملیات طاقت‌فرسا در غار بابااحمد کشف و خارج شد و اجساد نفر ماکویی و خویی طی عملیاتی دیگر از غار خارج خواهند شد.»

همچنین پسر جوانی که در ۱۹ سالگی مرتکب قتل شد ه است اینگونه ماجرای روز حادثه را بیان می‌کند: "ساعت ۱۱و نیم شب میلاد با من تماس گرفت و درخواست کرد سریع او را ملاقات کنم. پس از آنکه در محل قرار حاضر شدم و او را دیدم، از دعوایی که با چند نفر کرده بود، حرف زد و از من خواست برای حل‌و‌فصل دعوا با او به‌عنوان همراه بروم تا از درگیری مجدد جلوگیری کنم.
من او را از ملاقات مجدد با طرف‌های درگیری منع کردم، اما او با اصرار زیاد از من خواست همراهش بروم. میلاد قول داد به‌هیچ‌عنوان قصد درگیری مجدد ندارد و برای اطمینان‌خاطر من، قمه‌ای را که زیر لباسش پنهان کرده بود به من داد و خواست از فاصله‌ای دور مراقب او باشم. پس از آنکه به محل قرار رسیدیم با سه نفر روبه‌رو شدیم. میلاد با یکی از آن‌ها مشاجره لفظی کرد و پس از آن با هم درگیر شدند.
میلاد که حریف آن‌ها نشد با سرعت به طرفم آمد و قمه را خواست. از او خواستم محل را ترک کنیم، اما او با فریاد قمه را خواست و من به‌ناچار قمه‌اش را به او دادم. سپس به طرف آن‌ها رفت و با قمه ضربه‌ای به یکی از آن سه نفر زد و فرار کرد.
من هم که ترسیده بودم فرار کردم. پس از آن از میلاد شنیدم که مجروح را به بیمارستان برده‌اند و در آنجا فوت شده است. من هم از ترس خود را پنهان کردم و پس از سه روز دستگیر شدم. من اصلا در دعوا دخالتی نداشتم و اهل دعوا و درگیری نبودم و از محل درگیری فاصله داشتم».

سرانجام در پایان دادرسی میلاد، عامل اصلی ایجاد نزاع، فقط اتهام تحریک امین را پذیرفت و ارتکاب قتل را به امین نسبت داد. با حضور شاهدانی که از طرف میلاد به دادگاه فرا‌خوانده شدند، امین به اتهام قتل به قصاص محکوم شد.

روزنامه شرق از طرف پدر متهم خواستار کمک از مردم نیکوکار و جامعه هنری ایران شده است. او می‌گوید خانواده مقتول در ازای دریافت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حاضر به گذشت هستند. این درحالی است که تهیه این مقدار پول برای آن‌ها مقدور نیست و احتیاج به کمک دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید