کیف پول هوشمند راهی بازار شد

کیف پول هوشمند راهی بازار شد

این کیف هوشمند بسیار سبک، ضدآب و ضد ضربه است و می‌توانید دائم آن را با خود به‌همراه داشته باشید. با هر بار شارژ باتری این کیف می‌توان تا ۹ ماه از آن استفاده کرد و یک قفل الکترونیکی از کیف محافظت می‌کند.

کد خبر : ۸۹۸۲۶
بازدید : ۱۱۰۸۶
کیف پول هوشمند
میترا جلیلی |

در حال حاضر بسیاری از وسایل موجود در خانه یا دفاتر کار در جهان هوشمند هستند و شاهد لوازم خانگی هوشمند، پنجره یا لامپ هوشمند و... هستیم.

فعالان حوزه فناوری تلاش می‌کنند تا روزی فرا برسد که همه اشیا و وسایل خانه، هوشمند باشند و البته یک کیف پول هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر ما نگران گم شدن کیف پول یا جا گذاشتن آن در خانه، محل کار و... هستیم و گاه نیز با گم شدن یا سرقت کیف پول به دردسر می‌افتیم درحالی که همه این دغدغه‌ها را یک کیف هوشمند می‌تواند برطرف کند. در همین راستا کیف پول Cashew Smart Wallet طراحی و تولید شده که به بلوتوث مجهز بوده و بیومتریک است.
این کیف پول هوشمند با اثر انگشت باز می‌شود و اگر هم نگران این هستید که اعضای خانواده یا دوستانتان نتوانند در مواقع ضروری از محتویات این کیف پول استفاده کنند باید گفت این کیف به‌گونه‌ای طراحی شده که تا ۲۱ اثر انگشت را می‌تواند بخواند و تنها کافی است این اثر انگشت‌ها برای کیف تعریف شده و در حافظه آن ثبت شود.
در این کیف پول همچنین برای ۷ کارت فضا وجود دارد و البته به امنیت آن توجه ویژه‌ای شده است. این کیف به تکنولوژی جی‌پی‌اس هم مجهز است و درصورتی که آن را جا بگذارید، گم کنید یا به سرقت برود بسرعت می‌توانید محل و موقعیت آن را پیدا کنید.
همچنین این کیف هوشمند بسیار سبک، ضدآب و ضد ضربه است و می‌توانید دائم آن را با خود به‌همراه داشته باشید. با هر بار شارژ باتری این کیف می‌توان تا ۹ ماه از آن استفاده کرد و یک قفل الکترونیکی از کیف محافظت می‌کند.
همچنین این کیف به‌همراه یک اپلیکیشن ویژه با نام Cashew Smart Wallet app ارائه می‌شود که با سیستم‌های عامل اندروید و ios سازگار است و می‌تواند یک هدیه خوب هم برای دوستان و اعضای خانواده‌تان باشد. بهای این کیف ۱۵۰ دلار عنوان شده و اکنون در سایت کیک استارتر درحال پیش فروش است.

منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید