اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۳

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۳

در اخبار حوادث روز 13 بهمن ماه 1399 گزارشی می‌خوانیم از دستگیری مرد جوانی که برای ۲ میلیون تومان دوست خود را به قتل رساند.

کد خبر : ۹۰۰۹۰
بازدید : ۱۰۹۷۱
حوادث
فرادید | اخبار حوادث روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه را با خلاصه‌ای از گزارش قتل عام خانوادگی در ایلام آغاز و در ادامه تیتر خبری صفحه حوادث روزنامه‌های صبح ایران را مرور می‌کنیم.

عامل قتل عام خانوادگی خودکشی کرد

روزنامه ایران در بخش حوادث خبری درباره خودکشی یک کارمند بانک در ایلام منتشر کرد. این مرد جوان پس از به قتل رساند همسر و دو فرزندش به محل کار خود می‌رود و در مقابل چشمان همکارانش با اسلحه شکاری خود کشی می‌کند...

انتقام، انگیزه آتش سوزی

مرد جوان که از کارگاه مبل اخراج شده بود با آتش زدن کارگاه انتقام گرفت. در این حادثه پسر جوان ۲۰ ساله که برادر صاحب کارگاه بود در میان آتش گرفتار شد و جان باخت. کارگر اخراجی بعد از شنیدن این خبر متواری شد...

قتل مرد میانسال به دست زوج جوان

در اخبار حوادث روزنامه شرق آمده است که زوج جوان پس آنکه مرد میانسال را به محل قرار می‌کشانند به دست مرد جوان که در پوشش چادر بوده است با اسلحه به قتل می‌سد. قاتل، زمان اعاده دادرسی بیان کرد که مقتول، مهدورالدم بوده و برای همین اورا کشتم...

در ادامه خبر‌ها جریان یک نزاع دسته جمعی گزارش شده است که: درتیرماه سال ۹۷ پلیس اصفهان در جریان یک نزاع منجر به قتل در یکی از محلات اصفهان قرار گرفت. پس از آن اکیپی از مأموران پلیس به محل گزارش‌شده مراجعه کردند و پس از تحقیقات جوان ۲۹‌ساله‌ای را که در یک آپاراتی اشتغال داشت به اتهام قتل بازداشت و به مقامات قضائی معرفی کردند.

این جوان که «مهدی» نام دارد، در جریان دادرسی درخصوص اتهام قتل در دفاع از خود به دادگاه گفت: «به دلیل اختلافاتی که با مقتول پیدا کرده بودم بار‌ها از او خواستم با توجه به اختلافات پیش‌آمده دیگر به محل کار من مراجعه نکند و این اختلافات را به محل کار من نکشاند.

روز حادثه مقتول به همراه برادر و دو نفر از دوستان خود به محل کار من آمدند و پس از جر و بحث با هم درگیر شدیم. در این میان دو نفر همراه او نیز به کمکش آمدند و سعی داشتند دست‌های مرا از پشت بگیرند.

من که نمی‌دانستم قصد آن‌ها از حمله دسته‌جمعی به من چه بود، در دفاع از خودم قیچی‌ای را که در دست داشتم و در حال بریدن چسب پنچرگیری بودم بالا آوردم تا جلوی ضربه مقتول را بگیرم، اما متأسفانه قیچی در انگشتان من گیر کرد و هنگام بالا‌بردن دستم به گردن مقتول فرو رفت و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد».

دادگاه پس از شنیدن دفاعیات متهم به قتل وارد شور شد و مهدی به اتهام قتل عمد به قصاص با طناب دار محکوم شد.

همچنین سرهنگ محمد رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: صبح دیروز راننده یک خودروی تاکسی پژو که در مسیر بزرگراه باقری - رسالت در حال رانندگی بوده، دچار سکته قلبی شد.

راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله خود داشته که در مسیر حرکت با گاردریل‌های میانی اتوبان بشدت برخورد کرد و متوقف شد. وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، اعضای تیم کارشناسی منطقه ۴ پلیس راهور «فاتب» در محل حاضر و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

تیم اورژانس و آتش‌نشانی نیز بلافاصله در محل این حادثه حضور یافتند و به احیای قلبی راننده مبادرت و وی را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند؛ و در پایان گزارش اخبار حوادث روز سه شنبه، خبری می‌خوانیم راجع به دستگیری مرد جوانی که برای ۲ میلیون تومان دوست خود را به قتل رسانده است. متهم به قتل گفت: من و اکبر بر سر دو میلیون تومان با هم اختلاف داشتیم و او پول من را نمی‌داد و اصلال منکر می‌شد که باید چنین مبلغی را بپردازد.

چند بار سر این موضوع با هم جروبحث کرده بودیم تا اینکه روز حادثه هنگام بگومگو کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید